Show simple item record

dc.contributor.advisorMozere, Rasmaen_US
dc.contributor.authorJogure, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:59Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:59Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34136en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22166
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētītas vārdu krājuma bagātināšanas iespējas vidējā valodas prasmju līmeņa biznesa angļu valodas mācību grāmatās. Pētījuma mērķis ir izzināt vārdu krājuma bagātināšanas iespējas, iesaistot četras valodas prasmes izvēlētajās biznesa angļu valodas mācību grāmatās. Pētījumam tika izraudzītas mācību grāmatas: Lifestyle, autori Iwonna Dubicka & Margaret O’Keeffe (2010) un Language Leader (2008). Nepieciešamā informācija tika iegūta, apskatot un apkopojoši analizējot pieejamos teorijas avotus saistībā ar vārdu krājuma nozari. Pētījums tika veikts analīzes formā, vadoties pēc konkrētiem pētījuma jautājumiem, kas tika aizgūti no speciāla kritēriju saraksta. Pētījuma rezultāti apliecina, ka konkrētajās mācību grāmatās visas četras valodas prasmes ir iesaistītas angļu valodas vārdu krājuma bagātināšanas procesā. Atslēgvārdi: vārdu krājuma bagātināšana, iespējas, mācību grāmatas, biznesa angļu valoda, četras valodas prasmes, kritēriju saraksts.en_US
dc.description.abstractThe present paper is conducted to investigate the potential of vocabulary development in intermediate level Business English coursebooks. The goal of the research is to evaluate the potential of vocabulary development in Business English coursebooks through the four language skills. The research data were gathered by review and summative analysis of the available theoretical sources regarding vocabulary studies. The research was carried out in a form of analysis by following the research questions extracted from the checklist. The results show that the selected coursebooks correspond to the criteria mentioned in the checklist and vocabulary is recycled through the four language skills. Thus, the author proves that Business English coursebooks offer ample material for the English language vocabulary development through listening, speaking, reading and writing. Key words: vocabulary development, potential, coursebooks, Business English, the four language skills, checklist.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleVārdu krājuma bagātināšanas iespējas biznesa angļu valodas mācību grāmatāsen_US
dc.title.alternativePotential of Vocabulary Development in Business English Coursebooksen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record