Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepiņa, Daceen_US
dc.contributor.authorZeļenkova, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other35132en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22181
dc.description.abstractMaģistra darbā “Simulācija kā studentu komunikatīvās kompetences attīstības līdzeklis augstskolas līmenī” pētīts simulācijas pielietojums studentu komunikatīvās kompetences attīstīšanai augstskolas līmenī. Teorētiskajā daļā iztirzātas un analizētas juridiskā diskursa īpatnības, kā arī komunikatīvās valodas apmācības metodes, īpaši pievēršoties simulācijai kā apmācības paņēmienam. Praktiskajā daļā aprakstīts gadījuma pētījums ar detalizētu aptaujas analīzi, izmēģinājuma pētījums, simulācijas ieviešana trešā kursa Biznesa un moderno valodu studentu mācību procesā. Secinājumi balstīti uz pētījuma rezultātiem, kas rāda, ka simulācija ne vienmēr ir veiksmīgs apmācību paņēmiens dotajā mācīšanas/mācīšanās situācijā, jo studenti ne vienmēr ir pietiekami kompetenti juridiskajos jautājumos un procedūrās, un pirms simulācijas nepieciešams sniegt ar simulācijas tēmu saistītu papildus materiālu. Atslēgvardi: simulācija; komunikatīvā kompetence; juridiskā angļu valoda; augstskolas līmenisen_US
dc.description.abstractThe Master Thesis 'Simulation as a Means of Developing Students' Communicative Competence at the Tertiary Level' investigates the application of simulation in the given context. The theoretical part discusses and analyzes peculiarities of legal discourse as well as theories on the communicative language teaching, with a particular focus on simulation as a teaching technique. The practical part consists of a case study description with a detailed analysis of surveys, a pilot research, and implementation of simulation in the study process for third year Business and Modern Languages students. On the basis of findings, simulation is not always a successful educational technique for the given teaching/learning situation as students are not always sufficiently competent in legal matters and procedures and simulation should be preceded by additional input related to the theme of the simulation.Key words: simulation; communicative competence; legal English; tertiary levelen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleSimulācija kā studentu komunikatīvās kompetences attīstības līdzeklis augstskolas līmenīen_US
dc.title.alternativeSimulation as a Means of Developing Students’ Communicative Competence at the Tertiary Levelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record