• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmas argumentācija amatieru kinorecenziju tekstos.

Thumbnail
View/Open
306-39018-Vike_Darja_dv10044.pdf (564.3Kb)
Author
Vīķe, Darja
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kurpniece, Rozanna
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Reklāmas argumentācija amatieru kinorecenziju tekstos: bakalaura darbs. – Rīga, 2013. – 54 lpp Bakalaura darbs ir veltīts reklāmas argumentācijas metožu amatieru kinorecenziju tekstos pētīšanai. Darbā ir analizēts klasiska, tradicionāla jēdziena saturs un attēloti mūsdienīgi aspekti to interpretācijas; apskatīti reklāmas argumentācijas metodi amatieru kinorecenziju tekstos. Pozitīvu un negatīvu kinorecenziju uz 10 labākām filmām, pēc portāla www.kinopoisk.ru lietotāju viedokļa, izlase bija izmantota kā bakalaura darba materiāls. Darbs ir paredzēts plašam lasītāju lokam, ar interesi par reklāmas un retorikas jautājumiem.
 
Advertising Argumentation in Texts of Amateur Film Reviews: bachelor thesis.- Riga, 2013.- 54 p This research is devoted to the study the methods advertising argumentation in texts of amateur film reviews. Here, in this work, is analysed the content of classic, traditional concept of argumentation and presented modern aspects of its interpretation; are examined methods of advertising argumentation in texts of amateur film reviews. Selection of positive and negative reviews of the top 10 movies, according to users of portal www.kinopoisk.ru opinion, was used as material for the analysis. The work is destined to wide circle of readers interested in advertising and rhetoric.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22218
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6236]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV