Reklāmas argumentācija amatieru kinorecenziju tekstos.
Автор
Vīķe, Darja
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kurpniece, Rozanna
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Reklāmas argumentācija amatieru kinorecenziju tekstos: bakalaura darbs. – Rīga, 2013. – 54 lpp
Bakalaura darbs ir veltīts reklāmas argumentācijas metožu amatieru kinorecenziju tekstos pētīšanai. Darbā ir analizēts klasiska, tradicionāla jēdziena saturs un attēloti mūsdienīgi aspekti to interpretācijas; apskatīti reklāmas argumentācijas metodi amatieru kinorecenziju tekstos.
Pozitīvu un negatīvu kinorecenziju uz 10 labākām filmām, pēc portāla www.kinopoisk.ru lietotāju viedokļa, izlase bija izmantota kā bakalaura darba materiāls.
Darbs ir paredzēts plašam lasītāju lokam, ar interesi par reklāmas un retorikas jautājumiem. Advertising Argumentation in Texts of Amateur Film Reviews: bachelor thesis.- Riga, 2013.- 54 p
This research is devoted to the study the methods advertising argumentation in texts of amateur film reviews. Here, in this work, is analysed the content of classic, traditional concept of argumentation and presented modern aspects of its interpretation; are examined methods of advertising argumentation in texts of amateur film reviews.
Selection of positive and negative reviews of the top 10 movies, according to users of portal www.kinopoisk.ru opinion, was used as material for the analysis.
The work is destined to wide circle of readers interested in advertising and rhetoric.