Korporatīvās ideoloģijas izpausme apmeklētāju centrā Latvijas Bankā
Author
Niklase, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Putniņa, Aivita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs 'Korporatīvās ideoloģijas izpausme apmeklētāju centrā Latvijas Bankā' pēta apmeklētāju centru kā sociālu telpu izmantojot perspektīvu no korporatīvās ideoloģijas jautājuma, ar mērķi vērst uzmanību uz kontekstu analizējot situāciju apmeklētāju centros un muzejos Latvijā, lai izprastu, kas ietekmē izvēles saistītas ar apmeklētāju centru, kādu to redz apmeklētāji.
Analīze parāda, ka korporatīvajai ideoloģija, kas ietekmē aktorus, ir tieša ietekme uz apmeklējumiem un to, kā apmeklējuma vadītāji redz centra mērķi.
Atslēgas vārdi: korporatīvā ideoloģija, muzeji, aģentūra Bachelor’s thesis 'Corporate Ideology represented during time in visitor’s centre in Central Bank of Latvia' explores the social arena that is a visitor’s centre by using the perspective of corporate ideology, with the goal of drawing upon the importance of context when analysing the situation of visitor centres and museums in Latvia in order to understand the influences on decisions made that create the final form of the visitor’s centre.
The analysis shows that corporate ideology that influences the actors has direct influence on the actual tours, the way guides perceive the purpose of the centre.
Key word: corporate ideology, museums, agency