Metodes un problēmas dāņu valodas izrunas mācīšanā latviešu jauniešiem
Author
Brasliņa, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Maslo, Elīna
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā ar nosaukumu “Metodes un problēmas dāņu valodas mācīšanā latviešu jauniešiem” tiek aplūkotas visizplatītākās problēmas latviešiem, kas apgūst dāņu valodu un metodes, kurām būtu jāpalīdz tās pārvarēt.
Darba mērķis ir izpētīt problēmas dāņu valodas apgūšanā, izrunas mācīšanas metodes un piemērot metodes praksē.
Uzdevumi mērķa sasniegšanai ir sekojoši: izpētīt dāņu valodas fonētikas teorētiskos aspektus, izrunas mācīšanas metodes un aspektus, kas var ietekmēt izrunas apgūšanu. Darbā tiek pētīts arī tas, kā metodes darbojas praksē, izmantojot tās darbā ar 10 skolēniem no Rīgas Ziemeļvalstu Ģimnāzijas un pēc tam intervējot viņus.
Darbā veiktie pētījumi rāda, ka dažādas metodes palīdz attīstīt dažādas spējas, tādēļ ir svarīgi izmantot atšķirīgas metodes klasē, kurā māca izrunu, lai gūtu labākos rezultātus. The bachelor paper with the title “Methods and Problems in Teaching Latvian Youngsters Danish Pronunciation” will look at with the most widespread problems among Danish learners of Latvian background and the methods that should help to overcome them.
The purpose of the paper is to research the problems of acquiring Danish pronunciation, methods of teaching pronunciation and to adapt the methods in practice.
The enabling activities are the following: to investigate the theoretical aspects of the Danish phonetics, the methods of teaching pronunciation and aspects that may influence acquiring pronunciation. The paper aims also to investigate how the methods work in practice by trying them with 10 students from Riga Grammar School of Nordic Languages and later interviewing them.
The research shows that different methods help to develop different abilities; therefore it is important to use different methods in the classroom for teaching pronunciation to gain the best results.