Interaktīvās tāfeles lietojums skolēnu motivācijas veicināšanai pamatskolas matemātikā
Author
Ļeonova, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā ir aprakstīts mācību motivācijas jēdziens. Tiek aplūkots, kā interaktīvas tāfeles pielietojums skolās var motivēt bērnus labāk apgūt matemātiku. Ir izstrādāti un daļēji aprobēti skolotāju atbalsta materiāli matemātikā 6.klasei.
Darbs sastāv no ievada, 3 daļām, 8 apakšdaļām, 2 apakšapakšdaļām, secinājumiem, bibliogrāfijas avotiem un pielikumiem. Bakalaura darbs uzrakstīts uz 61 lappusēs, ieskaitot 31 attēlu, 3 tabulas, 3 diagrammas, 21 bibliogrāfijas avotus. Atslēgas vārdi: motivācija, interaktīvā tāfele, atbalsta materiāli. The Bachelor thesis gives an analysis of the notion of academic motivation. The author considers how an implementation of interactive whiteboards will affect the motivation of students to learn mathematics. Supporting materials in mathematics for 6th form for teachers are developed and partly tested.
The content of the Bachelor Thesis is stated in 3 chapters and 8 subchapters, 2 sub subchapters, along with introduction, conclusion, references and appendixes. The Bachelor Thesis contains 61 pages including 31 figures, 3 tables, 3 charts and the list of references of 21 names.
Keywords: motivation, interactive whiteboard, supports materials.