dc.contributor.advisor | Kalnbērziņa, Vita | en_US |
dc.contributor.author | Fiļipenkova, Linda | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:25:32Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:25:32Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 12519 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23991 | |
dc.description.abstract | Darba pamatā ir teorētiskā materiāla izpēte par tēmu angļu valodas mācīšana pirmsskolas vecuma bērniem. Uzmanība koncentrēta galvenokārt uz bērnu vecumposmu īpatnībām, kā arī uz aktivitātēm, kuras ir plaši izmantotas un lietderīgas, mācot svešvalodas bērniem: rotaļas un spēles, dziesmas un skaitāmpanti, rokdarbi un māksla. Darbā minēta arī nodarbību plānošanas nozīme valodu mācīšanā pirmsskolas vecuma bērniem, tajā iekļauta teorētiska informācija par mācību plānu veidiem.
Lai atspoguļotu teorētiskajā materiālā gūtos secinājumus, lai tos pārbaudītu praksē, kā arī lai pierādītu pētnieciskā darba hipotēzi, ticis sastādīts detalizēts mācību plāns (pētnieciskā darba galaprodukts), kura izveidē ņemtas vērā teorētiskās atziņas. Tas veiksmīgi izmantots angļu valodas nodarbībās ar 4-7 gadus veciem bērniem.
Darba autors pārbaudījis praksē, ka mācību stundu iepriekšplānošana darbā ar bērniem palīdz novērst haotisku atmosfēru nodarbību laikā, kā arī ļauj sekmīgi novērtēt un izvēlēties katram vecumposmam piemērotākās aktivitātes, kuras palīdz sasniegt pozitīvus rezultātus valodas apguvē.
Atslēgvārdi: pirmsskolas vecuma bērni angļu valodas mācīšanā, iepriekšplānošana, pozitīvi rezultāti, mācību plāns | en_US |
dc.description.abstract | The Research Paper is based on investigation of the theoretical material relevant to teaching the English language at pre-school level. The focus has been put on children’s characterization according to different age groups as well as on various activities which are popular and efficient in language teaching with very young learners: organized games, songs, chants and rhymes, art and crafts. The Paper also discusses the importance of lesson planning in language teaching with pre-school learners as well as comprises theoretical information on different types of syllabi.
In order to reflect the conclusions drawn from the theory, to examine them in practice as well as to prove the hypothesis a detailed syllabus (the research product) has been designed, taking into consideration the verities displayed in the theoretical material. The syllabus designed has been used in practice with kindergarten children aged 4-7 and has proved to be valid and efficient.
The author of the Research Paper has experienced it practically that lesson planning in advance in teaching English to very young learners helps to avoid chaotic environment during the lessons as well as to evaluate and select activities which are most adequate for children representing particular age group and which are most expedient in the teaching-learning process.
Key words: very young learners in ELT, pre-planning, efficient results, syllabus | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Filoloģija | en_US |
dc.title | Vārdu krājuma mācīšana pirmsskolas vecuma bērniem | en_US |
dc.title.alternative | Teaching Vocabulary to Very Young Learners | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |