Browsing A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL by Author "Deniņš, Andris"
Now showing items 1-3 of 3
-
Customer-oriented and brand-oriented capabilities of young firms
Buttenberg, Katharina (Latvijas Universitāte, 2017)Veiksmīgai izaugsmei pirmajos desmit gados jaunajiem uzņēmumiem ir jāizstrādā īpašas spējas. Biznesa snieguma novērtēšanai, pamatojoties uz teorētisko struktūru un kvalitatīvajām intervijām, izveidoti uz klientiem un zīmolu ... -
Factors Influencing Decision Making in Respect of FDI in the Automotive industry
Birnleitner, Helmut (Latvijas Universitāte, 2019)Pēdējos gadu desmitos notiekošā globalizācijas procesa dēļ ārvalstu tiešo investīciju apjoms ir palielinājies un tās tiek veiktas ātrāk. Tas nosaka, ka uzņēmumiem un to vadītājiem ir jāpieņem lēmumi attiecībā uz ārvalstu ... -
Information and Communications Technology Factors for Adoption and Useage Determinants in Latvian Companies
Ulmanis, Juris (Latvijas Universitāte, 2012)Anotācija. Promocijas darba mērķis ir apzināt, analizēt un izskaidrot faktorus, kas nosaka informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) apgūšanu un izmantošanu Latvijas uzņēmumos, kā arī sagatavot priekšlikumus uzņēmumu ...