• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Search
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Information and Communications Technology Factors for Adoption and Useage Determinants in Latvian Companies 

Ulmanis, Juris (Latvijas Universitāte, 2012)
Anotācija. Promocijas darba mērķis ir apzināt, analizēt un izskaidrot faktorus, kas nosaka informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) apgūšanu un izmantošanu Latvijas uzņēmumos, kā arī sagatavot priekšlikumus uzņēmumu ...
Thumbnail

Impact of corporate governance on firm performance and total shareholder return of german listed companies 

Michelberger, Knut-Juergen (Latvijas Universitāte, 2017)
Promocijas darba mērķis ir izpētīt attiecības starp būtiskākajām Vācijas Korporatīvās vadības sistēmas daļām un uzņēmumu sniegumu Vācijas kotētajos uzņēmumos, lai noteiktu elementus ar pozitīvu un negatīvu ietekmi uz ...
Thumbnail

The impact of information-risk-management on strategic decision-making improvements 

Schwerd, Stefan (Latvijas Universitāte, 2017)
Ir zinātniski pamatots, ka visu lēmumu pieņemšanas centrā ir pieejamā informācija kā teorētiskais pamats, lai vislabākajā iespējamajā veidā prognozētu nākotni, apsvērtu traucējošos aspektus un paredzētu iespējas. Informācijas, ...
Thumbnail

Impact of key users’ motivation on enterprise resource planning (erp) implemenentation project success 

Gollner, Juergen (Latvijas Universitāte, 2017)
Uzņēmuma Resursu Plānošanas programmatūras (URP) ieviešana saistās ar lielām izmaksām un darbinieku noslodzi, taču tā sniedz arī daudzas priekšrocības, tādejādi kļūstot par gandrīz obligātu attīstības priekšnosacījumu ...
Thumbnail

A multidimensional approach towards a corporate marketing system for business performance 

Loeschenbrand, Bernd (Latvijas Universitāte, 2017)
Mārketinga speciālisti šodien saskaras ar daudziem izaicinājumiem. Uzņēmējdarbības modeļu digitalizācija, sociālo plašsaziņas līdzekļu izplatība, kas maina patēriņa paradumus, un digitalizētu kopu veidošanās izraisa būtisku ...
Thumbnail

Customer value of connected remote services and their impact on car servicing loyalty 

Manowicz, Adam-Alexander (Latvijas Universitāte, 2019)
Promocijas darbā pētīta attālinātā pieslēguma pakalpojumu ietekme uz vērtību klientiem un lojalitāti automašīnu apkalpošanai automašīnu pēcpārdošanas biznesa ietvaros, pamatojoties uz fundamentālo literatūru, iepriekšējo ...
Thumbnail

Developing a Holistic Model for Competitive Strategic Management 

Kamran, Qeis (Latvijas Universitāte, 2019)
Šajā disertācijā Qeis Kamran ir izmantojis stratēģijas modeļus, jo konkurētspējīgas stratēģijas pasaule ir sarežģīta. To modeļu ierobežojumi, pamatojoties uz kuriem veidotas organizāciju stratēģijas, ir iemesls kompāniju ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorGollner, Juergen (1)Kamran, Qeis (1)Loeschenbrand, Bernd (1)Manowicz, Adam-Alexander (1)Michelberger, Knut-Juergen (1)Schwerd, Stefan (1)Ulmanis, Juris (1)Subject
Biznesa vadība (7)
Business Management (7)
Vadībzinātne (7)
Management science (3)Management Science (2)board competence (1)board structure (1)business performance (1)corporate governance (1)corporate marketing (1)... View MoreDate Issued2019 (2)2017 (4)2012 (1)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV