Search
Now showing items 1-10 of 41
Fiskālās politikas ietekme uz tautsaimniecību
(Latvijas Universitāte, 2010)
Anotācija
Promocijas darba gaitā tika secināts, ka 2006. – 2008. gadā Latvijas valdības īstenotā pro-cikliskā ekspansīvā fiskālā politika kļuvusi par tautsaimniecības attīstības svarīgāko riska faktoru, kā arī bija viens ...
Latvijas IKP īstermiņa ekonometriskā prognozēšana
(Latvijas Universitāte, 2010)
ANOTĀCIJA
Promocijas darba mērėis ir īstenot Latvijas reālā IKP īstermiĦa ekonometriskās
prognozēšanas procesu, noteikt ar to saistītas problēmas un to atrisināšanas iespējas,
kā arī izstrādāt rekomendācijas īstermiĦa ...
Latvijas nekustamā īpašuma tirgus ietekmes uz tautsaimniecību ekonometriskais novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2010)
Anotācija
Promocijas darba mērķis ir analizēt nekustamā īpašuma kā aktīva nozīmi Latvijas monetārās
politikas transmisijas mehānismā un ar ekonometriskajiem modeļiem novērtēt finanšu ierobežojumu,
nekustamā īpašuma cenu ...
Teritoriālā mārketinga koncepcijas izmantošana Latgales reģiona attīstībā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Jekaterina Vozņuka
Anotācija
TERITORIĀLĀ MĀRKETINGA KONCEPCIJAS IZMANTOŠANA
LATGALES REĢIONA ATTĪSTĪBĀ
PROMOCIJAS DARBS
Ekonomikas doktora (Dr.oec.) zinātniskā grāda iegūšanai
Promocijas darba mērķis ir izpētīt teritoriālā ...
Latvijas tautsaimniecības konkurētspējas novērtēšanas metožu analīze
(Latvijas Universitāte, 2010)
Anotācija
Promocijas darba „Latvijas tautsaimniecības konkurētspējas novērtēšanas metožu analīze” mērķis ir izpētīt tautsaimniecības konkurētspējas novērtēšanas pieejas un metodes un, salīdzinot ar dažādām metodēm iegūtus ...
Nacionālo centrālo banku integrācija Eiropas Centrālo banku sistēmā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Promocijas darba mērķis ir izpētīt ES valstu centrālo banku darbību Eiropas Centrālo
banku sistēmā (ECBS), analizēt integrācijas tendences un izstrādāt priekšlikumus tās
padziļināšanai. Izvērtēti viedokļi par ECBS izveides ...
Patērētāju uzvedība kredītu tirgū
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA
Promocijas darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedību un lēmuma pieņemšanas procesu kredītu tirgū un, pamatojoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus kredītattiecību ...
Mārketinga iespējas, problēmas un risinājumi komercbanku internetbankās
(Latvijas Universitāte, 2011)
ANOTĀCIJA
Promocijas darba „Mārketinga iespējas, problēmas un risinājumi komercbanku internetbankās” mērķis ir izpētīt internetbankas lomu bankas mārketingā, analizēt internetbankas adaptāciju un izstrādāt priekšlikumus ...
Latvijas darba tirgus analīze un tā attīstības perspektīvas
(Latvijas Universitāte, 2011)
PROMOCIJAS DARBA ANOTĀCIJA
Promocijas darba mērķis ir izpētīt Latvijas darba tirgus darbību, atklāt pozitīvās iezīmes un trūkumus tā darbībā, novērtēt attīstības perspektīvas un izstrādāt priekšlikumus darba tirgus ...
Latvijas mājsaimniecību ienākumu un patēriņa izdevumu ekonometriskās likumsakarības
(Latvijas Universitāte, 2012)
Promocijas darba mērķis: iegūt jaunas Latvijas mājsaimniecību ienākumu un patēriņa izdevumu ekonometriskās likumsakarības, izmantojot ekonometrijas metodes un modeļus, vienlaicīgi paplašinot pētījumos izmantojamo ekonometrijas ...