Search
Now showing items 1-6 of 6
Grāmatvedības attīstība Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2008)
Anotācija
Promocijas darbs “Grāmatvedības attīstība Latvijā” sniedz sistematizētu, salīdzinošu grāmatvedības prasību novērtējumu laikā no Latvijas Republikas dibināšanas līdz mūsdienām.
Darba mērķis ir izpētīt un analizēt ...
Komercbanku sistēmas stabilitātes problēmas
(Latvijas Universitāte, 2008)
Promocijas darba anotācija
Promocijas darba ietvaros tiek piedāvāta jauna teorētiskā pieeja komercbanku sistēmas
stabilitātes traktēšanā, izpētīta un pamatota iekšējo un ārējo faktoru ietekme un ietekmes uz
komercbanku ...
Iekšējo reitingu sistēma aizņēmēju kredītriska novērtēšanai
(Latvijas Universitāte, 2008)
IEKŠĒJO REITINGU SISTĒMA AIZĥĒMĒJU KREDĪTRISKA NOVĒRTĒŠANAI
Anotācija
Promocijas darba mērėis ir, balstoties uz kredītriska novērtēšanas metožu vispusīgu
analīzi, izstrādāt teorētisko pamatojumu un metodisko nodrošinājumu ...
Nodokļu administrēšanas pilnveidošana
(Latvijas Universitāte, 2008)
Promocijas darba "Nodokļu administrēšanas pilnveidošana" mērķis ir balstoties uz speciālās ekonomiskās literatūras un nodokļu administrēšanas prakses analīzes rezultātiem pasaulē un Latvijā, izstrādāt priekšlikumus nodokļu ...
Pensiju sistēmas pilnveidošanas problēmas Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2008)
Edgara Voļska promocijas darbs „Pensiju sistēmas pilnveidošanas problēmas Latvijā” analizē pensiju sistēmas izveides teorētiskos aspektus, apskata pensiju budžeta finansēšanas mehānismus un to avotus, pensiju budžeta ...
Mārketinga virzītājspēku ietekmes uz patērētāju uzvedību modelēšana. Ātrās aprites produktu kategorijas piemērs
(Latvijas Universitāte, 2008)
Promocijas darba anotācija
Jaunākie mārketinga efektivitātes novērtējuma modeļi ir nozīmīgs solis
mārketinga attīstībā. To pielietojums varētu nodrošināt uzņēmumiem vairākus
ieguvumus - mārketinga ieguldījumu pamatojumu ...