Search
Now showing items 1-4 of 4
Ūdeņraža enerģētikas mārketinga nepieciešamības attīstīšana Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2013)
Promocijas darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta.
Pirmajā nodaļā pamatota atjaunojamo enerģiju un ūdeņraža aktualitāte enerģētikā, ūdeņraža enerģētikas ...
Latvijas patērētāju finanšu lietpratība mājokļu kredītu tirgū mārketinga kontekstā
(Latvijas Universitāte, 2014)
Promocijas darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksta, pielikumiem.
Promocijas darba mērķis ir novērtēt patērētāju finanšu lietpratību mājokļu ...
Mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana un virzīšana tirgū, izmantojot mārketinga instrumentus interneta vidē
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA.
Ikviena uzņēmuma mērķis ir attīstīties un paaugstināt savu konkurētspēju, bet metodēm,
kuras izvēlas lielie un samērā nelielie uzņēmumi, jābūt atšķirīgām. Arī mārketinga aktivitātes
mainās atkarībā no ...
Latvijas kā tūrisma vietas mārketinga darbības efektivitāte
(Latvijas Universitāte, 2012)
Anotācija.
Promocijas darba mērķis ir tūrisma vietas mārketinga efektivitātes izvērtēšanas modeļa izveide un tā aprobācija Latvijas mārketinga darbības efektivitātes izvērtējumā.
Darbā ir analizēti tūrisma vietas mārketinga ...