Search
Now showing items 1-5 of 5
A new communication approach for customer relationship management in the hotel industry
(Latvijas Universitāte, 2014)
“Visas uzņēmējdarbības pamatā ir attiecības. Uzņēmumam tikai tās saviem klientiem jāpadara uztveramas un jēgpilnas - ar nosacījumu, ka klienti to vēlas” (Grönroos 2007, 24 lpp.). Uzņēmuma spēja palielināt apgrozījumu, ...
Uz vietu balstītas pieejas izmantošana reģionālās attīstības plānošanas pilnveidošanai Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2014)
Eiropas Savienības reģionālajā attīstībā pakāpeniski notiek virzība no reģionālo
atšķirību mazināšanas uz reģionālās attīstības izaugsmi, kā arī pieaug reģionu un vietējās
pārvaldes iesaiste un loma reģionālās attīstības ...
Valsts pārvaldes speciālistu profesionālās veiktspējas attīstības vadība: meditācijas institucionalizācijas konteksts
(Latvijas Universitāte, 2014)
Latvijas valsts pārvaldē realizētā mediācijas institucionalizācijas procesā nepieciešams
izstrādāt kvalitatīvu mediatoru profesionālās darbības regulējumu. Latvijas valsts pārvaldes
speciālistu rīcībā ir procesa vadībai ...
Arodbiedrības loma sociālajā partnerībā publiskās pārvaldes lēmumu pieņemšanā
(Latvijas Universitāte, 2014)
Pētījuma pamats ir Eiropas Savienības arodbiedrību koncepts sociālajā dialogā
un sociālā partnerība publiskās pārvaldes lēmumu pieņemšanas procesā. Sociālais
dialogs ir salīdzinoši jauns jēdziens, kas tikai pēdējās ...
Supply chain management impact on competitiveness of business organizations
(Latvijas Universitāte, 2014)
Šī promocijas darba mērķis ir izpētīt, kā uzņēmumiem būtu jānosaka darbības joma, jāizstrādā un sekmīgi jāīsteno piegādes ķēdes vadība, lai sasniegtu augstu konkurētspēju, kā arī, kādi kritiski faktori nosaka to, lai ...