Search
Now showing items 1-10 of 14
The impact of motivational factors of young entrepreneurs on business financial performance
(Latvijas Universitāte, 2016)
Lai piedāvātu jaunu veiksmīgo uzņēmēju motivācijas struktūras skaidrojumu, izveidots jauns motivācijas mainīgo iedalījums kategorijās. Klasifikācija tika pārbaudīta ar motivācijas faktoru faktoranalīzi no PSED II ...
Customer-oriented and brand-oriented capabilities of young firms
(Latvijas Universitāte, 2017)
Veiksmīgai izaugsmei pirmajos desmit gados jaunajiem uzņēmumiem ir jāizstrādā īpašas spējas. Biznesa snieguma novērtēšanai, pamatojoties uz teorētisko struktūru un kvalitatīvajām intervijām, izveidoti uz klientiem un zīmolu ...
Information and Communications Technology Factors for Adoption and Useage Determinants in Latvian Companies
(Latvijas Universitāte, 2012)
Anotācija.
Promocijas darba mērķis ir apzināt, analizēt un izskaidrot faktorus, kas nosaka informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) apgūšanu un izmantošanu Latvijas uzņēmumos, kā arī sagatavot priekšlikumus uzņēmumu ...
Impact of corporate governance on firm performance and total shareholder return of german listed companies
(Latvijas Universitāte, 2017)
Promocijas darba mērķis ir izpētīt attiecības starp būtiskākajām Vācijas Korporatīvās vadības sistēmas daļām un uzņēmumu sniegumu Vācijas kotētajos uzņēmumos, lai noteiktu elementus ar pozitīvu un negatīvu ietekmi uz ...
The impact of information-risk-management on strategic decision-making improvements
(Latvijas Universitāte, 2017)
Ir zinātniski pamatots, ka visu lēmumu pieņemšanas centrā ir pieejamā informācija kā teorētiskais pamats, lai vislabākajā iespējamajā veidā prognozētu nākotni, apsvērtu traucējošos aspektus un paredzētu iespējas. Informācijas, ...
Impact of key users’ motivation on enterprise resource planning (erp) implemenentation project success
(Latvijas Universitāte, 2017)
Uzņēmuma Resursu Plānošanas programmatūras (URP) ieviešana saistās ar lielām izmaksām un darbinieku noslodzi, taču tā sniedz arī daudzas priekšrocības, tādejādi kļūstot par gandrīz obligātu attīstības priekšnosacījumu ...
A multidimensional approach towards a corporate marketing system for business performance
(Latvijas Universitāte, 2017)
Mārketinga speciālisti šodien saskaras ar daudziem izaicinājumiem. Uzņēmējdarbības modeļu digitalizācija, sociālo plašsaziņas līdzekļu izplatība, kas maina patēriņa paradumus, un digitalizētu kopu veidošanās izraisa būtisku ...
Customer value of connected remote services and their impact on car servicing loyalty
(Latvijas Universitāte, 2019)
Promocijas darbā pētīta attālinātā pieslēguma pakalpojumu ietekme uz vērtību klientiem un lojalitāti automašīnu apkalpošanai automašīnu pēcpārdošanas biznesa ietvaros, pamatojoties uz fundamentālo literatūru, iepriekšējo ...
Developing a Holistic Model for Competitive Strategic Management
(Latvijas Universitāte, 2019)
Šajā disertācijā Qeis Kamran ir izmantojis stratēģijas modeļus, jo konkurētspējīgas stratēģijas pasaule ir sarežģīta. To modeļu ierobežojumi, pamatojoties uz kuriem veidotas organizāciju stratēģijas, ir iemesls kompāniju ...
Influence of Stakeholders in Decision Making Processes in Hospitals With Regard to Patient Safety Culture
(Latvijas Universitāte, 2019)
Šajā doktora disertācijā uzmanība tiek pievērsta iesaistīto pušu ietekmei uz lēmumu pieņemšanas procesiem veselības aprūpē un pacientu drošības kultūrai. Šīs doktora disertācijas mērķis ir analizēt, kā iesaistītās puses ...