Search
Now showing items 1-6 of 6
Indivīda uzvedības modelēšana Eiropas darba-izglītības tirgu sistēmā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Promocijas darba mērķis ir izstrādāt indivīda uzvedības tradicionālos ekonometriskos un aģentu modeļus Eiropas darba-izglītības tirgu sistēmā (LEMS), akcentējot pārlieku izglītošanu un sociālo tīklu ietekmi. Tiek pētīti ...
Latvijas ražošanas uzņēmumu konkurētspējas kavējošo faktoru novērtējums Ķīnas Tautas Republikas tirgū
(Latvijas Universitāte, 2016)
Promocijas darba “Latvijas ražošanas uzņēmumu konkurētspējas kavējošo faktoru novērtējums Ķīnas Tautas Republikas tirgū” mērķis ir, izpētot ražošanas uzņēmumu konkurētspēju un ražošanas uzņēmumu konkurētspējas modeļus Ķīnas ...
Integrētā mārketinga komunikācija: Promocijas darba (monogrāfija) kopsavilkums
(Latvijas Universitāte, 2016)
Promocijas darba (monogrāfijas) mērķis ir, balstoties uz speciālās ekonomiskās literatūras un Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijas analīzes rezultātiem, izstrādāt teorētisko pamatojumu un metodoloģisko ...
Komercsabiedrību kapitāla strukt;uras ietekme uz darbības finanšu rezultātiem
(Latvijas Universitāte, 2016)
Komercsabiedrību kapitāla struktūras ietekme uz darbības finanšu rezultātiem Promocijas darba autore, pamatojoties uz zinātnisko literatūru, normatīvo aktu izpēti un statistisko datu analīzi, izvērtē Baltijas biržas un ...
Latvijas patērētāju attieksme pret ģenētiski modificētiem organismiem
(Latvijas Universitāte, 2016)
Ineses Aleksejevas promocijas darba „Latvijas patērētāju attieksme pret ģenētiski modificētiem organismiem” mērķis ir izvērtēt Latvijas patērētāju attieksmi pret ģenētiski modificēto organismu (ĢMO) izmantošanu pārtikā un ...
Sociālā kapitāla elementu izpēte un novērtējums ekonomikas attīstības kontekstā Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Promocijas darba mērķis ir izpētīt sociālā kapitāla struk tūru Latvijas novados, identificēt sociālā kapitāla īpatnības un ietekmes veidus, izstrādā t kritērijus sociālā kapitāla novērtēšanai. Promocijas darba ietvaros ...