Search
Now showing items 1-4 of 4
A new communication approach for customer relationship management in the hotel industry
(Latvijas Universitāte, 2014)
“Visas uzņēmējdarbības pamatā ir attiecības. Uzņēmumam tikai tās saviem klientiem jāpadara uztveramas un jēgpilnas - ar nosacījumu, ka klienti to vēlas” (Grönroos 2007, 24 lpp.). Uzņēmuma spēja palielināt apgrozījumu, ...
Utilization of social network sites as a tool for employment seeking process by individuals in human resources management context
(Latvijas Universitāte, 2016)
Tehnoloģiju inovācijas un piemērotu kandidātu trūkums brīvajām vakancēm ir iemesls izpētīt tiešsaistes sociālos tīklus (SNS). Promocijas darba rezultātā noteikts, ka sociālajiem tīkliem ir potenciāls, lai tos izmantotu ...
Predictors of employees` ethical choices in corporate settings in Germany, Austria and China
(Latvijas Universitāte, 2018)
Atsevišķu darbinieku neētiska rīcība rada starptautiskiem uzņēmumiem juridisku, komerciālu un reputācijas risku. Līdz ar to uzņēmumi īsteno rīcības kodeksus arī to ārvalstu filiālēs. Bet kodekss nav garantija, ka darbavietā ...
The impact of decision making process maturity on decision making efficiency
(Latvijas Universitāte, 2018)
Lēmumu pieņemšanu var uzskatīt par vadības zinātnes un vadības prakses galveno daļu. Tomēr joprojām trūkst izpratnes par to, kuriem lēmumu pieņemšanas procesa panākumu faktoriem ir galvenā loma lēmumu pieņemšanas rezultātu ...