Search
Now showing items 1-1 of 1
Jauniešu vērtības patērētājsabiedrībā Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2012)
.2.1. Kritērijs: apzināta karjeras izvēle...............................................................141
4.2.2. Kritērijs: dzīves jēgas meklējumi, eksistenciālie jautājumi........................143
4.2.3. Kritērijs: pašpilnveide, pašapziņas celšana...
izprot un pieņem sabiedrības attiecību kontekstā, piemēram, kontekstā žēlsirdība un līdzcietība, vai varaskāre un karjera. Vērtības var būt savienojamas un nesavienojamas, tās vienmēr ir relatīvas (Data.lv, 2005). Vērtību būtība ir nozīmīgumā, nevis...
izprot un pieņem sabiedrības attiecību kontekstā, piemēram, kontekstā žēlsirdība un līdzcietība, vai varaskāre un karjera. Vērtības var būt savienojamas un nesavienojamas, tās vienmēr ir relatīvas (Data.lv, 2005). Vērtību būtība ir nozīmīgumā, nevis...