Search
Now showing items 1-9 of 9
Patērētāju uzvedība kredītu tirgū
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA
Promocijas darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedību un lēmuma pieņemšanas procesu kredītu tirgū un, pamatojoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus kredītattiecību ...
Latvijas mājsaimniecību ienākumu un patēriņa izdevumu ekonometriskās likumsakarības
(Latvijas Universitāte, 2012)
Promocijas darba mērķis: iegūt jaunas Latvijas mājsaimniecību ienākumu un patēriņa izdevumu ekonometriskās likumsakarības, izmantojot ekonometrijas metodes un modeļus, vienlaicīgi paplašinot pētījumos izmantojamo ekonometrijas ...
Patērētāju apmierinātība Latvijas tūrisma tirgū
(Latvijas Universitāte, 2012)
Anotācija
Promocijas darba mērķis ir izpētīt tūristu kā patērētāju apmierinātības līmeni ar dažādām tūrisma produkta pazīmēm un tā ietekmi uz tūrista turpmāko patērētājuzvedību Latvijas tūrisma tirgū.
Promocijas darbā ir ...
Latvijas un Eiropas iedzīvotāju pašnovērtētās veselības modelis un veselības riska faktori
(Latvijas Universitāte, 2012)
Latvijas un Eiropas iedzīvotāju pašnovērtētās veselības modelis un veselības riska
faktori
Darbā tiek novērtēta sociālekonomisko determinantu un veselības riska faktoru ietekme uz
Latvijas un Eiropas iedzīvotāju ...
Mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana un virzīšana tirgū, izmantojot mārketinga instrumentus interneta vidē
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA.
Ikviena uzņēmuma mērķis ir attīstīties un paaugstināt savu konkurētspēju, bet metodēm,
kuras izvēlas lielie un samērā nelielie uzņēmumi, jābūt atšķirīgām. Arī mārketinga aktivitātes
mainās atkarībā no ...
Latvijas autoceļu remontdeficīta samazināšana
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA.
Promocijas darba mērķis ir, izpētīt autoceļu resursu sadales problēmas, atklāt
pozitīvos momentus un trūkumus ceļu uzturēšanas un resursu sadales shēmā, kā arī
izstrādāt priekšlikumus Latvijas autoceļu ...
Valsts budžeta procesa analīze un pilnveidošana
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA.
Promocijas darba mērķis ir, izpētot valsts budžeta procesa teorētiskās koncepcijas un veicot Latvijā un citās valstīs īstenoto budžeta procesa salīdzinošu analīzi, atklāt galvenās problēmas un izstrādāt ...
Latvijas darba tirgus funkcionēšanas ekonometriskais novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA. Latvijas darba tirgus funkcionēšanas ekonometriskais novērtējums
Promocijas darba anotācija
Latvija, līdzīgi kā citas dalībvalstis, kuras iestājās Eiropas Savienībā pēc 2004. gada 1. maija,
ir apņēmusies ar ...
Latvijas kā tūrisma vietas mārketinga darbības efektivitāte
(Latvijas Universitāte, 2012)
Anotācija.
Promocijas darba mērķis ir tūrisma vietas mārketinga efektivitātes izvērtēšanas modeļa izveide un tā aprobācija Latvijas mārketinga darbības efektivitātes izvērtējumā.
Darbā ir analizēti tūrisma vietas mārketinga ...