• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Search
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana un virzīšana tirgū, izmantojot mārketinga instrumentus interneta vidē 

Volvenkins, Sergejs (Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA. Ikviena uzņēmuma mērķis ir attīstīties un paaugstināt savu konkurētspēju, bet metodēm, kuras izvēlas lielie un samērā nelielie uzņēmumi, jābūt atšķirīgām. Arī mārketinga aktivitātes mainās atkarībā no ...
Thumbnail

Latvijas kā tūrisma vietas mārketinga darbības efektivitāte 

Van der Steina, Aija (Latvijas Universitāte, 2012)
Anotācija. Promocijas darba mērķis ir tūrisma vietas mārketinga efektivitātes izvērtēšanas modeļa izveide un tā aprobācija Latvijas mārketinga darbības efektivitātes izvērtējumā. Darbā ir analizēti tūrisma vietas mārketinga ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorVan der Steina, Aija (1)Volvenkins, Sergejs (1)Subject
Ekonomika (2)
Marketing (2)
Economics (1)Economy (1)Tirgzinība (1)Tirgzinības (1)... View MoreDate Issued
2012 (2)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV