Search
Now showing items 1-5 of 5
Customer-oriented and brand-oriented capabilities of young firms
(Latvijas Universitāte, 2017)
Veiksmīgai izaugsmei pirmajos desmit gados jaunajiem uzņēmumiem ir jāizstrādā īpašas spējas. Biznesa snieguma novērtēšanai, pamatojoties uz teorētisko struktūru un kvalitatīvajām intervijām, izveidoti uz klientiem un zīmolu ...
Impact of corporate governance on firm performance and total shareholder return of german listed companies
(Latvijas Universitāte, 2017)
Promocijas darba mērķis ir izpētīt attiecības starp būtiskākajām Vācijas Korporatīvās vadības sistēmas daļām un uzņēmumu sniegumu Vācijas kotētajos uzņēmumos, lai noteiktu elementus ar pozitīvu un negatīvu ietekmi uz ...
The impact of information-risk-management on strategic decision-making improvements
(Latvijas Universitāte, 2017)
Ir zinātniski pamatots, ka visu lēmumu pieņemšanas centrā ir pieejamā informācija kā teorētiskais pamats, lai vislabākajā iespējamajā veidā prognozētu nākotni, apsvērtu traucējošos aspektus un paredzētu iespējas. Informācijas, ...
Impact of key users’ motivation on enterprise resource planning (erp) implemenentation project success
(Latvijas Universitāte, 2017)
Uzņēmuma Resursu Plānošanas programmatūras (URP) ieviešana saistās ar lielām izmaksām un darbinieku noslodzi, taču tā sniedz arī daudzas priekšrocības, tādejādi kļūstot par gandrīz obligātu attīstības priekšnosacījumu ...
A multidimensional approach towards a corporate marketing system for business performance
(Latvijas Universitāte, 2017)
Mārketinga speciālisti šodien saskaras ar daudziem izaicinājumiem. Uzņēmējdarbības modeļu digitalizācija, sociālo plašsaziņas līdzekļu izplatība, kas maina patēriņa paradumus, un digitalizētu kopu veidošanās izraisa būtisku ...