Search
Now showing items 1-3 of 3
Customer value of connected remote services and their impact on car servicing loyalty
(Latvijas Universitāte, 2019)
Promocijas darbā pētīta attālinātā pieslēguma pakalpojumu ietekme uz vērtību klientiem un lojalitāti automašīnu apkalpošanai automašīnu pēcpārdošanas biznesa ietvaros, pamatojoties uz fundamentālo literatūru, iepriekšējo ...
The Impact of Organizational Learning and Human Resource Management on Organizational Performance: the Case of Austrian Business Enterprises
(Latvijas Universitāte, 2019)
Promocijas darba mērķis ir izstrādāt saikņu modeli starp teorētiskajiem konstruktiem ar organizāciju mācīšanās objektu un organizāciju mācīšanās priekšmetu un cilvēkresursu vadību, ko arvien vairāk uzskata par galvenajiem ...
Factors Influencing Decision Making in Respect of FDI in the Automotive industry
(Latvijas Universitāte, 2019)
Pēdējos gadu desmitos notiekošā globalizācijas procesa dēļ ārvalstu tiešo investīciju apjoms ir palielinājies un tās tiek veiktas ātrāk. Tas nosaka, ka uzņēmumiem un to vadītājiem ir jāpieņem lēmumi attiecībā uz ārvalstu ...