Search
Now showing items 1-5 of 5
A new communication approach for customer relationship management in the hotel industry
(Latvijas Universitāte, 2014)
“Visas uzņēmējdarbības pamatā ir attiecības. Uzņēmumam tikai tās saviem klientiem jāpadara uztveramas un jēgpilnas - ar nosacījumu, ka klienti to vēlas” (Grönroos 2007, 24 lpp.). Uzņēmuma spēja palielināt apgrozījumu, ...
Predictors of employees` ethical choices in corporate settings in Germany, Austria and China
(Latvijas Universitāte, 2018)
Atsevišķu darbinieku neētiska rīcība rada starptautiskiem uzņēmumiem juridisku, komerciālu un reputācijas risku. Līdz ar to uzņēmumi īsteno rīcības kodeksus arī to ārvalstu filiālēs. Bet kodekss nav garantija, ka darbavietā ...
Impact of key users’ motivation on enterprise resource planning (erp) implemenentation project success
(Latvijas Universitāte, 2017)
Uzņēmuma Resursu Plānošanas programmatūras (URP) ieviešana saistās ar lielām izmaksām un darbinieku noslodzi, taču tā sniedz arī daudzas priekšrocības, tādejādi kļūstot par gandrīz obligātu attīstības priekšnosacījumu ...
A multidimensional approach towards a corporate marketing system for business performance
(Latvijas Universitāte, 2017)
Mārketinga speciālisti šodien saskaras ar daudziem izaicinājumiem. Uzņēmējdarbības modeļu digitalizācija, sociālo plašsaziņas līdzekļu izplatība, kas maina patēriņa paradumus, un digitalizētu kopu veidošanās izraisa būtisku ...
The impact of decision making process maturity on decision making efficiency
(Latvijas Universitāte, 2018)
Lēmumu pieņemšanu var uzskatīt par vadības zinātnes un vadības prakses galveno daļu. Tomēr joprojām trūkst izpratnes par to, kuriem lēmumu pieņemšanas procesa panākumu faktoriem ir galvenā loma lēmumu pieņemšanas rezultātu ...