Show simple item record

dc.contributor.advisorCigankova, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorKalmane, Rūtaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:25:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:25:42Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21610en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24044
dc.description.abstractTekstu vizualizācijas rīki, kas ir pieejami tiešsaistē, ir nesena parādība globālajā tīmeklī. Šo rīku potenciāls lasīšanas izpratnes pilnveidē nav vēl bijis empīriski pētīts. Tāpēc esošā maģistra darba mērķis ir noskaidrot, vai tekstu vizualizācijas rīki, kas ir pieejami tiešsaistē, var palīdzēt lasīšanas izpratnes pilnveidē. Lai sasniegtu darba mērķi, starpgrupu kvazieksperimentālā metode tika pielietota. Dati tika iegūti ar testu palīdzību, kuri tika doti eksperimentālās un kontroles grupas studentiem. Testu rezultāti parāda, ka abas grupas uzlaboja savus rezultātus pēc tam, kad bija apguvušas vienu un to pašu tēmu. Taču, eksperimentālās grupas studenti, kuri bija apguvuši tēmu ar rīku palīdzību, uzlaboja rezultātus vairāk nekā kontroles grupas studenti. Balstoties uz rezultātiem, tekstu vizualizācijas rīki palīdzēja eksperimentālās grupas studentiem pilnveidot viņu lasīšanas izpratni. Atslēgvārdi: lasīšana, lasīšanas izpratne, lasīšanas prasmes, tekstu vizualizācija, vizualizācijas rīkien_US
dc.description.abstractOnline text visualization tools are a recent phenomenon on the World Wide Web. The potential of these tools to improve reading comprehension has not yet been empirically researched. Therefore, the aim of this Master thesis is to investigate if online text visualization tools can help to improve reading comprehension. To reach this aim, a quasi-experimental method was applied. The data was collected via tests distributed among the students of an experimental group and a control group. The results of the tests show that both groups improved during the practice on the same topic. However, the students of the experimental group who had training with the tools improved more than the students of the control group. According to the results, the use of text visualization tools helped the students of the experimental group to improve their reading comprehension. Key words: reading, reading comprehension, reading skills, text visualization, visualization toolsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLasīšanas izpratnes pilnveide angļu valodā ar tekstu vizualizācijas rīku palīdzībuen_US
dc.title.alternativeImproving EFL Reading Comprehension with Text Visualisation Toolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record