Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorĻisicinska, Dianaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:25:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:25:45Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23824en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24073
dc.description.abstractBakalaura darbs ir veltīts ir klausīšanās mācīšanas un mācīšanās jautājumiem vidusskolā. Darba pamatā ir to problēmu izpēte, ar kurām vidusskolēni saskaras klausīšanās procesā, gatavojoties noslēguma eksāmeniem. Rīgas ģimnāzijas 10. klases skolēniem tika piedāvāts piedalīties gadījuma izpētē, kuras laikā viņi pilnveidoja klausīšanās prasmes. Gadījuma izpētes ietvaros skolēni tika sadalīti divās grupās, vienai no kurām tika piedāvāts izpildīt pirmsklausīšanas uzdevumus, kas palīdzēja viņiem labāk orientēties tekstā. Klausīšanās rezultāti tika apkopoti un izanalizēti. Turklāt divpadsmito un desmito klašu skolēni piedalījās anketēšanā, kur viņiem tika dota iespēja izteikt savu viedokli attiecībā uz grūtībām, kas saistītas ar klausīšanās apguves procesu un viņu vēlmēm, kā uzlabot klausīšanas mācīšanu. Rezultātā tika noskaidrots, ka pirmsklausīšanās uzdevumu izpilde veicina teksta izpratni. Atslēgvārdi: klausīšanās process, klausīšanās etapi, klausīšanās veidi, gadījuma izpēteen_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis is devoted to the process of teaching and learning listening skills at secondary school. The work focuses on the investigation of the listening concept and the problems the secondary school students may encounter while acquiring listening skills. Within the framework of the case study, the Riga grammar school 10th form students were divided into two groups. The pre-listening activities were introduced in the process of teaching listening for one of the groups. The results of the study were analysed in the current paper. Moreover, the 12th and 10th form students filled in the questionnaire which gave them opportunity to share their opinion about the difficulties they experience when they acquire listening skills and their wants how to improve teaching listening. As a result, it was discovered that the pre-listening activities facilitate the general comprehension of the text. Key words: listening, listening stages, types of listening, a case studyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleKlausīšanās mācīšana un mācīšanās vidusskolāen_US
dc.title.alternativeTeaching and Learning Listening at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record