Krievu zinātniskais diskurss: filoloģijas studentu diskursīvās kompetences veidošanas problēma.
Author
Džeriņa, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Džeriņa Elīna. Krievu zinātniskais diskurss: filoloģijas studentu diskursīvās
kompetences veidošanas problēma: Maģistra darbs - Rīga, 2013.- 79lpp.
Darbā tiek apskatīts bakalaura darbs kā rezultāts, kas norāda uz diskursīvās
kompetences apgūšanu. Darba mērķis ir noteikt diskursīvās kompetences apguves līmeni
bakalaura programmas «Krievu filoloģija» studentiem.
Pētījums ietver teorētisko nodaļu, kur tiek apskatīts zinātniskais diskurs, diskursīvās
kompetences jēdziens, otro nodaļu, kurā tiek piedāvāti kritēriji bakalauru darbu vērtēšanai,
diskursīvās kompetences apgūšanas līmeņa noteikšanai, analīzi, secinājumus, nobeigumu,
literatūras sarakstu.
Pētījums varētu būt rekomendējams filologiem, pedagogiem un tiem, kas interesējas
par problēmām šajā jomā. Džeriņa Elīna. Russian Scholarly Discourse: The Problem of Formation of the
Competence of Discourse of Students-Philologists: Master's Thesis - Riga, 2013.-79pp.
This paper studies bachelor thesis as a result that points to the acquisition of discourse
competence. The aim of the research is to study level of the acquisition of discourse
competence within students of the "Russian Philology" bachelor degree program.
The research consists of atheoretical study, where scientific discourse and the concept
of discourse competence are described, the second chapter, where criteria for
evaluatingbachelor theses and determiningthe level of the acquisition of discourse
competence are proposed, as well as the analysis, conclusions and bibliography.
The research couldbe recommended for philologists, teachers as well as other
individuals interested in issueswithin this field of study.