Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Irinaen_US
dc.contributor.authorŠvarce, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:25:54Z
dc.date.available2015-03-24T08:25:54Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31895en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24150
dc.description.abstractStarpkultūru komunikatīvās kompetences loma kļūst arvien nozīmīgāka mūsdienu sabiedrībā. Labas svešvalodas zināšanas viennozīmīgi nenodrošina prasmi veiksmīgi komunicēt ar cilvēkiem no citām kultūrām, ir jābūt vairāk nekā labam vārdu krājumam un gramatikas likumu zināšanām, studentiem ir jāiedziļinās svešvalodas sabiedrības tradīcijās un kultūras atšķirībās un jāapgūst komunikācijas prasmes. Bakalaura darba nolūks ir noskaidrot starpkultūru komunikatīvās kompetences nozīmi svešvalodas mācīšanā. Starpkultūru komunikatīvās kompetences mācīšana var ietekmēt komunikāciju starp dažādu kultūru cilvēkiem un var mainīt arī personas attieksmi pret citiem cilvēkiem, tradīcijām un vērtēšanas sistēmām. Bakalaura darba teorētisko materiālu un praktisko uzdevumu analīze mēģina pierādīt, ka starpkultūru komunikatīvās kompetences mācīšanās ietekmē svešvalodas zināšanas un komunikāciju starp cilvēkiem no dažādām kultūrām, tādējādi students var saprast citu dzīvesveidu un pielietot savas valodas zināšanas daudz pārliecinošāk.en_US
dc.description.abstractThe intercultural communicative competence has become an important issue in the modern society. The good foreign language knowledge does not definitely provide the ability to communicate successfully with a person from other culture. People should know more than vocabulary and grammar rules, they have to delve into foreign society’s traditions and cultural differences and acquire the communication skills. The aim of the bachelor thesis is to clarify the role of the intercultural communicative competence in the foreign language learning and teaching. The benefits of the intercultural communicative competence learning may appear in the interaction with the people from other cultures, and also in a person’s attitude towards other people, traditions and value system. The analysis of the theoretical materials and practical tasks in the bachelor thesis attempts to prove that the intercultural communicative competence teaching and learning affects the foreign language knowledge and improves the communication between people from diverse cultures; consequently a person can understand the way foreigners live and fell more confident using their language.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleStarptautiskā komunikatīvā kompetence un angļu valodas mācīšanaen_US
dc.title.alternativeIntercultural Communicative Competence and English Language Teachingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record