• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Saikne starp ķermeņa valodas un valodas lietojumu biznesa prezentācijās

Thumbnail
View/Open
306-32723-Nedilko_Jekaterina_jn07008.pdf (954.1Kb)
Author
Nediļko, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Dirba, Māra
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Šis bakalaura darbs pēta saikni starp ķermeņa valodu un valodu biznesa prezentācijās. Ķermeņa valoda un runa tiek analizētas ņemot vērā runātāja prezentācijas prasmes un klausītāju novērtējumu. Darba mērķis ir izpētīt kā ķermeņa valoda ietekmē valodas lietojumu biznesa prezentācijās. Darba autore ir veikusi kritisku pārskatu par pieejamajiem teorētiskiem avotiem, kas apraksta biznesa komunikāciju un ir secinājusi, ka salīdzinoši nedaudzi zinātnieki ir izpētījuši verbālās un neverbālās komunikāciju mijiedarbības lomu biznesa prezentācijās. Šajā darbā tiek pielietota kvalitatīvā gadījuma izpētes metode. Autore ir izanalizējusi trīsdesmit biznesa prezentācijas, īpaši pievēršot uzmanību vārdu krājumam, gramatikai, izrunai/artikulācijai, valodas plūdumam, pozām, žestiem, sejas izteiksmei, acu kontaktam, un balsij. Tika pierādīts, ka efektīva ķermeņa valodas izmantošana papildina un pastiprina valodas lietojumu biznesa prezentācijas. Šī darba rezultāti var būt noderīgi jebkuram, kas sniedz biznesa prezentācijas. Atslēgvārdi: biznesa komunikācija, biznesa prezentācija, ķermeņa valoda, neverbālā komunikācija, prezentācijas prasmes, publiskā runa.
 
This Bachelor thesis investigates the interconnections between body language and language in business presentations. Body language and speech have been analyzed taking into account the speaker’s presentation skills and the audience’s assessment. The goal is to investigate how body language influences the usage of language in business presentations. The author has carried out a critical overview of a number of theoretical sources concerning business communication and has discovered that comparatively few scholars have investigated the role of interconnections between verbal and nonverbal communication in business interaction. A qualitative case study is applied in the present paper. The author has analyzed thirty business presentations paying special attention to the speaker’s vocabulary, grammar, pronunciation/articulation, fluency, postures, gestures, facial expression, eye contact, and voice. It has been proved that body language complements and enforces the usage of language in business presentations. The results of this study might be useful for business people who practise public speaking for professional purposes. Key words: body language, business communication, business presentation, nonverbal communication, presentation skills, public speaking.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24157
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6362]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV