Show simple item record

dc.contributor.advisorKuharenoka, Tatjanaen_US
dc.contributor.authorLuņina, Veronikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:03Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:03Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39220en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24223
dc.description.abstractZinātniskajā darbā ir analizēta audiovizuālā uztvere autobiogrāfiskajā telpā literatūras un kinofilmas ietvaros. Darba mērķis ir pierādīt, ka abi pētījuma objekti ietver sevī ne tikai fikcionālus, bet arī biogrāfiskus un autobiogrāfiskus elementus. Šajā pētījumā dažos piemēros no noveles un kinofilmas ir parādīts, ka biogrāfiskums var izpausties ne tikai ar faktu atspoguļošanu, bet arī ar optikas un akustikas palīdzību, kas ir saistāms ar vizuālas mākslas uzplaukumu un mehanizāciju 19.gadsimta sākumā, kad tapusi novele „Nāve Venēcijā”. Rezultāts parādīja, ka Tomasa Manna un Lukīno Viskonti dzīve bija cieši saistīta ar laikmetu, kurā viņi radīja savus darbus. Izmantojot tādas vizualizācijas metodes kā fotogrāfijas motīvs, acu skatieni un toņu palete, kuri savu mediju īpatnības dēļ ir attēloti ar dažādiem paņēmieniem, viņi sasniedz visaugstāko (auto)biogrāfiskumu savos ar estētiku pilnajos šedevros.en_US
dc.description.abstractThe audiovisual perception in the autobiographical space in the network of two media types will be discussed in the following research, namely literature and film. The main goal of the present paper is to prove that both investigated objects include not only fictional, but also biographical and autobiographical elements. It means, that biography evolve not only by means of the facts, but also with optics and acoustics, what is bound up with the Golden Age of visual art and mechanization of the novel "Death in Venice" beginning in 19th century. The result has shown that the life of Thomas Mann and Luchino Visconti was closely associated with the era in which they worked. Thomas Mann and Luchino Visconti used such visual methods as the motive of photography, of look and of sound palette. With the help of its media characteristics, they are represented with different methods, achieved the highest (auto)biographical level in their filled with aesthetics masterpieces.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleOptiskā un akustiskā realitāte kā autobiogrāfiskās dzīves konstrukcijas formas novelē un filmā „Nāve Venēcijā“en_US
dc.title.alternativeOptical and Acoustical Reality as an Autobiographical Construction of Life in the Novel and in the Film „Death in Venice”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record