Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Irinaen_US
dc.contributor.authorLoca, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:04Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39476en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24233
dc.description.abstractŠajā bakalaura darbā aplūkoti leksiskie izteiksmes līdzekļi un to lietojums reklāmā. Tēma tika izvēlēta, jo reklāmās izmantoto leksisko izteiksmes līdzekļu analīze palīdz izprast kā dažādi leksiskie izteiksmes līdzekļi ietekmē mērķauditoriju. Darbā tika izmantota kvalitatīvā un kvantitatīvā pētījuma metode. Kvantitatīvā metode tika izmantota, lai noteiktu kuri leksiskie izteiksmes līdzekļi reklāmās izmantoti biežāk un kuri retāk. Kvalitatīvā metode tika izmantota, lai izpētītu kā leksiskie izteiksmes līdzekļi ietekmē pircēju izvēli. Iegūtie rezultāti ļauj secināt, ka leksisko izteiksmes līdzekļu lietojums reklāmās ietekmē pircējus dažādos veidos, piemēram, Atslēgas vārdi: leksiskie izteiksmes līdzekļi, reklāma, valoda, pircēju izvēle, ietekmeen_US
dc.description.abstractIn this bachelor paper lexical stylistic devices and their usage in advertising have been investigated. The theme was chosen because the research on the usage of lexical stylistic devices in advertisements helps to understand how different lexical stylistic devices affect the target audience. Both, the qualitative and the quantitative research methods were applied in the study. The quantitative method was used for the purpose of determining which lexical stylistic devices are used more frequently and which are used less frequently in print advertisements. The qualitative method was used to investigate how lexical stylistic devices affect the choice of consumers. The results obtained allow to draw the conclusions that the usage of lexical stylistic devices in advertisements influences the choice of the consumers in different ways, for example, by the use of manipulation. Key words: lexical stylistic devices, advertisement, language, costumer's choice, influenceen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLeksiskie valodas izteiksmes līdzekļi reklāmāen_US
dc.title.alternativeLexical Stylistic Devices in Advertisingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record