Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorPismennaja, Karinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:08Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:08Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42403en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24263
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek analizēta pirmās un otrās valodas apgūšanas process pirmskolas vecuma bērniem. Darbā tiek aplūkoti svarīgākie procesi valodas apgūšanā tieši pirmsskolas vecuma bērniem. Bakalaura darba praktiskā daļa sniedz informāciju par skolotājas nozīmīgumu valodas apgūšanas procesā. Skolotāja un bērni tika novēroti un analizēti, uzmanība tika pievērsta kā bērni apgūst valodu pirmsskolas iestādē, kā arī kuras no valodas funkcijām parādās visvairāk valodas apgūšanas procesā. Bakalaura darba mērķis ir saprast, kura no valodām (pirmā vai otrā valoda) dominē valodas apgūšanas procesā, kā arī atrast, kuras valodas tiek izmantotas kurām saziņas funkcijām. Izmantotā metode ir teorētisko un empīrisko avotu analīze. Atslēgvārdi: Valodas apgūšana, pirmās valodas apgūšana, otrās valodas apgūšana, valodas funkcijasen_US
dc.description.abstractThe Bachelor Paper analyses First and Second Language Acquisition Process in Pre-school. The paper deals with the importance of language acquisition process in pre-school. The practical part of the bachelor’s paper provides information about teacher’s role during the language acquisition process in pre-school. Children and teacher were analysed, the attention was paid how children acquire language in pre-school as well as what language functions appeared in this process. The goal of the bachelor paper is to understand what language dominates more during the language acquisition process in pre-school (first or second language acquisition) as well as to find out which language are used for which functions. The method used in the bachelor’s paper is the analysis of the theory and the empirical part. Key words: Language Acquisition, First Language Acquisition, Second Language Acquisition, Language Functionsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titlePirmās un otrās valodas apguves process pirmsskolas vecuma bērniemen_US
dc.title.alternativeFirst and Second Language Acquisition Process in Pre-Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record