Show simple item record

dc.contributor.advisorPriedīte, Klāraen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:10Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42674en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24281
dc.description.abstractBakalaura darbs "SGAV metodes analīze spāņu valodas kā svešvalodas mācīšanā un apguvē: daži teorētiskie un praktiskie aspekti" ir analītisks un deskriptīvs apskats, kas pēta didaktisko un psiholoģisko aspektu ietekmi uz mācīšanas un apguves procesu, izmantojot Strukturāli Globālo Audiovizuālo (SGAV) metodi. Teorētiskajā daļā tiek pētīti tādi aspekti kā uzmanība, uztvere, motivācija un atmiņa. Praktiskajā daļā tiek analizēta pirmā nodaļa Spāņu Valodas kā Svešvalodas mācību materiāls „Nuevo Ven 1”, kuru valodas mācīšanai izmanto Latvijas Universitātē. Pielikumā ir paskaidrojoši shematiski attēli. Bakalaura darba izstrādē tiek izmantota deskriptīvā, analītiskā un komparatīvā metode, lai izpētītu SGAV metodes efektivitāti no dažādiem skatu punktiem. Atslēgas vārdi: SGAV, Spāņu valodas kā svešvalodas apguve, didaktikas psiholoģiskie aspekti, mācīšanas metodesen_US
dc.description.abstractThe thesis "The Analysis of SGAV Method in the Teaching and Learning of Spanish as a Foreign Language: Some Theoretical and Practical Aspects" is a descriptive, analytic and comparative review of different didactic and psychological aspects which influence the teaching-learning process using the Structural Global Audiovisual (SGAV) method. The theoretical part studies the SGAV method through aspects such as attention, perception, motivation and memory. Meanwhile, the practical part is the analysis of methods used in the first unit of the manual of Spanish as a Foreign Language „Nuevo Ven 1” which is used in the University of Latvia. The annex consists of descriptive schemes. The descriptive, analytic and comparative methods are used in the research to study the effectiveness of SGAV method through different points of view. Key words: SGAV, Spanish as a Foreign Language, psychological aspects of didactics, teaching methodsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleSGAV metodes analīze spāņu valodas kā svešvalodas mācīšanā un apguvē: daži teorētiskie un praktiskie aspektien_US
dc.title.alternativeThe Analysis of SGAV Method in the Teaching and Learning of Spanish as a Foreign Language: Some Theoretical and Practical Aspectsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record