• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Havjēra Mariasa naratīvā stila pamatelementi

Thumbnail
Открыть
306-43460-Sinta_Ilva_is12048.pdf (760.5Kb)
Автор
Šinta, Ilva
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Placinska, Alla
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Havjērs Mariass ir viens no ievērojamākajiem un starptautiski atzītākajiem spāņu mūsdienu autoriem, kura vairāk kā četrdesmit gadu ilgušās literārās darbības laikā varam novērot pārliecinošu individuālā stila attīstību un izteiksmes formas briedumu. Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot autora unikālā stila pamatelementus, veicot trīs darbu – “Todas las almas” (1989), „Corazón tan blanco” (1992) un “Mañana en la batalla piensa en mí”(1994) – stilistisku analīzi. Pielietojot aprakstoši-skaidrojošu un salīdzinošu metodi, autore konstatējusi, ka šajos darbos Havjēra Mariasa stila savveidība sakņojas literārā varoņa īpašajā eksistenciālajā stāvoklī, kas izpaužas bagātīgā un precīzā valodā, kurā bieži novērojamais tēlu, situāciju, frāžu, vārdu un skaņu atkārtojums padara to izteikti muzikālu. Turklāt, šis īpašais stāvoklis ietekmējis arī to, ka stāstījumā bieži novērojama novirzīšanās no tā centrālā temata. Atslēgvārdi: Havjērs Mariass, spāņu mūsdienu literatūra, stilistika, naratīvais stils.
 
Javier Marías, a major contemporary Spanish writer, who nowadays enjoys a remarkable international success and recognition, during his creative activity of more than forty years has experienced a singular and clearly discernible process of novelistic evolution and has forged a unique and distinctive narrative style. The aim of this study is to examine those features who construct his singular style by conducting a general stylistic analysis of his works “Todas las almas” (1989), “Corazón tan blanco” (1992) and “Mañana en la batalla piensa en mí” (1994). A descriptive-explanatory and comparative analysis of style markers that the author of this research has detected in these novels have drawn her to the following conclusion: the singularity of Javier Marías’s style lies in the haunted state of mind of the narrator which manifests in the ornamented, precise, repetitive and therefore remarkably musical language and in the highly digressive narration. Key words: Javier Marías, Spanish contemporary literature, stylistics, narrative style.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24297
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6782]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV