Angļu valodas mācīšanas īpatnības aviācijas specialitātei
Autor
Ramute, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Dotais pētījums ir veikts ar mērķi izpētīt labākos Aviācijas angļu valodas pasniegšanas un mācīšanos veidus, galvenokārt akcentējot uzmanību uz nepieciešamo vajadzību analīzi. Tika pielietotas abas pētījumu metodes, gan teorētiskā, gan praktiskā. Attiecīgā literatūra tika studēta, lai nodrošinātu praktisko pētījumu teorētisko bāzi. Priekšmeta pētījumu metodes bija pielietotas, analizējot aptaujas, apmācāmo novērtējumus, autoru pašnovērtējumus, kā arī mācību pilotprojektus. Priekšmeta izpētes rezultāti pierāda vajadzību analīzes svarīgumu, lai tiktu paaugstināta Aviācijas angļu valodas pasniegšanas un mācīšanās efektivitāte, kā arī identificētu jomas, kuras būtu jāuzlabo. Pētījuma rezultāti arī norāda uz Aviācijas angļu valodas pasniegšanas īpatnību ievērošanas nozīmīgumu. The present research has been conducted with the purpose of investigating the best ways and means of teaching and learning of Aviation English, mainly focusing on the needs analysis issue. Both theoretical and practical research methods were employed. Studies of relevant literature were undertaken in order to provide theoretical basis for the practical research. The case study research method was used, analyzing the questionnaires, the learners’ assessment, the author’s self-assessment and the pilot study. The results of the case study give evidence about the importance of conducting needs analysis in order to improve the effectiveness of Aviation English teaching and learning, as well as identify the areas to be improved. The findings also indicate the significance of considering peculiarities of teaching Aviation English.