Show simple item record

dc.contributor.advisorKuzmina, Janaen_US
dc.contributor.authorHusko, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:16Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:16Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22182en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26047
dc.description.abstractDarbā „Kļūdu analīze angļu valodas apguves procesā sākumskolā” tika analizēta skolēnu, kuri apgūst angļu valodu kā pirmo vai otro valodu, runa. Lai to izdarītu, tika pielietota trīs soļu situācijas analīze. Pirmais solis bija kļūdu analīze, kas parādīja, kur tieši valodu apguvēji pieļauj visvairāk kļūdu. Otrais solis bija uzdevumu izstrāde un pielietošana, lai palīdzētu valodu apguvējiem saprast savas kļūdas un mācīties no tām. Trešais solis bija vēl viena kļūdu analīze, kas palīdzēja novērtēt uzdevumu rezultātus un izdarīt attiecīgos secinājumus. Dalībnieki tika novēroti visos trīs situācijas analīzes soļos. Darbā tika pētīta literatūra par pirmās un otrās valodas apguvi un pielietošanu, kļūdu analīzi un angļu valodas mācīšanas metodēm. Pirmās kļūdu analīzes rezultāti atklāja, ka ļoti jaunu valodas apguvēju runā dominē attīstības kļūdas, it sevišķi tās, kas saistītas ar neregulāro darbības vārdu lietošanu. Otrā kļūdu analīze tika veikta pēc uzdevumu, kas koncentrējas uz noteiktiem neregulārajiem darbības vārdiem, pielietošanas. Tā atklāja, ka kļūdu daudzums, uz kurām koncentrējās pielietotie uzdevumi, ticis nedaudz samazināts, tomēr kopumā kļūdu bija vairāk, kas skaidrojams ar pētījuma īslaicīgo dabu. Kļūdas, kuras tika konstatētas pēc otrās kļūdu analīzes, pēc dabas lielākoties bija attīstības kļūdas. Atslēgas vārdi: otrās valodas apguve, ļoti jauni valodu apguvēji, situācijas izpēte, kļūdu analīze, pārnesuma un attīstības kļūdas, tagadnes un pagātnes laika-aspekta formas.en_US
dc.description.abstractIn the paper Error Analysis in English Language Learning Process at a Primary School Level the speech of very young learners of English as their first or second language is analysed. In order to do that, a three step case study was applied. The first stage was an error analysis that revealed where the learners make most errors. The second stage was the design and piloting of tasks to help the learners understand their errors and learn from them. The third stage was a subsequent error analysis to evaluate the results of the tasks and draw relevant conclusions. Throughout the three step case study participant observation was carried out. In the paper, theoretical literature on language acquisition and use, error analysis, and English Language Teaching (ELT) methodology was examined. After the first error analysis, the results revealed that in the speech of young learners of Grade 1, developmental errors dominate, particularly those connected with the use of irregular verbs. After the application of tasks that focused on a set of irregular verbs the subsequent error analysis was carried out. It revealed that the number of the errors that the tasks were focused on had been reduced slightly, yet there were more errors overall, which can be explained by the short-term nature of the study. The errors detected after the second error analysis were mostly of developmental nature. Key words: second language acquisition, very young learners, case study, error analysis, transfer and developmental errors, Present and Past tense-aspect forms.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleKļūdu analīze angļu valodas apguves procesā sākumskolāen_US
dc.title.alternativeError Analysis in English Language Learning Process at a Primary School Levelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record