Sociālkultūras kompetences mācīšana spāņu valodas kā otrās svešvalodas studentiem Latvijā A1 un A2 līmenī
Author
Keivomege, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Leon Manzanero, Ana
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs atklāj sociālkultūras kompetences nozīmīgumu spāņu valodas kā otrās svešvalodas apguvē, parādot, kā attīstīt sociālkultūras kompetenci un kā šīs kompetences trūkums var izraisīt kultūršoku un pārpratumus.
Darba mērķis ir izzināt sociālkultūras kompetences teorētiskos aspektus un izveidot didaktiskos materiālus, pamatojoties uz spāņu valodas kā otrās svešvalodas studentu vajadzībām Latvijā.
Pētījuma laikā tika noskaidrots, kādas sociālkultūras tēmas iekļaut spāņu valodas kā otrās svešvalodas stundās un kādas metodes un materiāli ir piemērotāki, lai studenti apgūtu sociālkultūras kompetenci Latvijā.
Atslēgas vārdi: sociālkultūras kompetence, spāņu valodas mācīšana kā svešvaloda, kultūršoks, pārpratumi, latviešu studenti. The present master thesis is devoted to the importance of socio-cultural content in the Spanish as a foreign language lessons: how to develop the socio-cultural competence and how the lack of the competence can cause cultural shock and misunderstandings.
The goal of the paper is to learn the theoretical aspects concerning the socio-cultural competence and to elaborate a lesson plan, based on the analysis of the needs of the Latvian students who learn Spanish.
Throughout the thesis the author intends to find the answers to the following questions: Which socio-cultural contents should be included in the lesson of Spanish as a foreign language? Which methods and materials are the most appropriated for the work with the socio-cultural content in Latvia?
Key words: Socio-cultural competence, teaching Spanish as a foreign language, cultural shock, misunderstandings, Latvian students.