Show simple item record

dc.contributor.advisorBaiža, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRenge, Ludmilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:32Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other34321en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26165
dc.description.abstractDiplomdarbā „Skolēnu motivācijas veicināšana angļu valodas stundās” pētītas dažādas stratēģijas skolēnu motivācijas veicināšanai, un tā mērķis ir atklāt visefektīvākos paņēmienus šī nolūka sasniegšanai. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās; darbā pielietotās metodes ir izmantotās literatūras analīze, atsevišķa skolēna motivācijas pētījums, kā arī skolotāju un skolēnu aptauju rezultātu analīze . Teorētiskajā daļā sniegts ieskats motivācijas veicināšanas psiholoģiskajos un pedagoģiskajos aspektos, savukārt praktiskajā daļā pētīta skolēnu motivācija un attieksme pret angļu valodas stundām un motivācijas stratēģiju praktiskais pielietojums. Veiktais pētījums ļauj secināt, ka skolēnu panākumi priekšmeta apguvē veicina motivāciju mācīties, un skolotajiem jānoskaidro skolēnu vēlmes un vajadzības, kā arī jāpielieto atbilstošas stratēģijas motivācijas veicināšanai. Atslēgvārdi: motivācija, motivācijas veicināšana, motivācijas stratēģijas, ārējā motivācija, iekšējā motivācijaen_US
dc.description.abstractThe diploma paper ” Promoting Learners’ Motivation in ELT Classroom” investigates different motivational strategies.The purpose of the diploma paper is to explore the most effective ways for motivating students.The research paper presents psychological and pedagogical aspects of the promoting learners’ motivation.The practical part of the research investigates learners’ motivation and attitude to English lessons, the implementation of motivational strategies in the teachers’ practice. Methods used for the research are the following: analysis of literature, case study, surveys.The research has led to the conclusion that students’ success in learning English promotes students’ motivation to learn and the teachers’ necessity to research students’ wants and needs and implement motivational strategies to promote learners’ motivation to learn. Key words: motivation , promotion motivation, motivational strategies, exstrinsic motivation, intrinsic motivation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu motivācijas veicināšana angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativePromoting Learners' Motivation in ELT Classroomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record