Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Montaen_US
dc.contributor.authorPoļakova, Nadeždaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:34Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36482en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26181
dc.description.abstractRīkojoties ar leksiku, skolotājs var saskarties ar problēmām, kas saistītas ar tās izvēli, prezentēšanu un izskaidrošanu, kā arī ar problēmu kādas aktivitātes piedāvāt skolēniem. Stundu novērošanas rezultāti un anketu analīze parāda, ka skolēni ir pasīvi, jo ir par maz iespēju praktizēt leksiku un vārdi ir apgūti ar tulkošanas palīdzību. Ņēmot vērā šos faktus, studentiem tika piedāvātas reālas dzīves aktivitātes balstītas uz aktīvo macīšanos, kas bija izstrādātas dažāda tipa skolēniem. Leksika, prezentēta ar attēlu palīdzību, bija interesantaka, jo attēli palīdzēja izvairīties no tulkošanas. Testa rezultāti un studentu novērtēšana parāda, ka aktīva skolnieku iesaistīšana mācību procesā, veicot aktivitātes, kuras balstās uz reālo dzīvi, ir izklaidējošas, saistošas un efektīvas.en_US
dc.description.abstractWhen dealing with vocabulary the teacher may come across the challenges connected with vocabulary choice, presentation and explanation as well as what activities to give to students. The results of the observation of lessons and analysis of the questionnaires show that there is lack of activity from students’ part, there are few opportunities to practise new vocabulary and words are presented by means of translation. Taking these facts into consideration, the students were provided with real life activities based on active learning and designed for different types of learners. Vocabulary presentation by means of pictures was more interesting and it helped to avoid translation. The results of the test and the students’ evaluation show that being actively engaged with the material doing activities based on real life is entertaining, involving and effective.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleVārdu krājuma mācīšana angļu valodas kā svešvalodas stundāsen_US
dc.title.alternativeTeaching Vocabulary in EFL Classesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record