Angļu valodas vārdu krājuma veidošanas metodes pirmskolas vecuma bērniem
Автор
Zubkova, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Kramiņa, Ingrīda
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs „Pirmskolas bērnu angļu valodas vārdu krājuma veidošana” pētī angļu valodas mācīšanas metodes un tehnikas, kuras ir pielietojamas mazo bērnu mācīšanas gaitā. Darbā ir analizētas problēmas, saistītas ar macīšanas procesu un skolotāju pieeja angļu valodas vārdu krājuma veidošanai maziem bērniem. Darba autore pētījuma gaitā veica aptauju, kas deva iespēju analizēt mērķus, kuru sasniegšanai skolotāji izmanto dažādas mācību metodes un mācīšanas tehnikas. Veiktais pētījums atklāja skolotāju darba negatīvas un pozitīvas puses. Pētījuma autore, pēc problēmu analīzes, piedavāja iespējamus problēmu risināšanas veidus, kuru ietvaros ir arī rekomendācijas macību programmas “Angļu valodas mācīšana maziem bērniem” sastādīšanai. Autorei izdevās realizēt visus izvirzītos mērķus un apkopot savāktos pētījuma materiālus šajā darbā. The bachelor paper „Methods of Building Preschool Learners’ English Vocabulary” is aimed at researching the field of teaching English to small children, figuring out the problems connected to that and proposing possible ways of improving the situation. The author of the paper has analyzed the theoretical information on the children psychology, memory, perception and teaching methods. The survey was carried out as a part of the research, which allowed the researcher to see with what purpose the teachers use the English language teaching methods and techniques during their lessons. The results of the survey have also helped to spotlight the existing problems, which are described in the discussion of the results. The author of the paper proposed possible ways of solving the problems, including an outline for the curriculum for teaching the English language vocabulary to small children. The goals of the research have been achieved and the hypothesis stressing the need of a specially designed curriculum for teaching the foreign language to small children has been proved.