Show simple item record

dc.contributor.advisorRoziņa, Guntaen_US
dc.contributor.authorŅikitina, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:46Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:46Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5482en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26289
dc.description.abstractReklāma ir svarīgs ekonomikas un kultūras saziņas instruments. Daudzējā ziņā reklāma atspoguļo tās sabiedrības paražas, kurā tā funkcionē un dažreiz ievērojami ietekmē. Dotais darbs ir socio-lingvistisks pētijums, kas izceļ angļu valodas raksturojošas īpašības, lietotas reklāmas jomā. Tas pamatojas uz detalizētu analīzi, kura ietver lingvistiskos principus un retoriskās metodes. Iedziļinoties tēmā, tā sniedz pragmātisku pieeju reklāmai, kas ietver visveiksmīgākos lozungu aprakstus angļu valodā un veidu, kā dažādas kultūras ietekmēja to attīstību. Turklāt, pētot angļu valodā reklāmu valstīs, kurās šī valoda nav dzimtā valoda, autors ir atklājis socio-lingvistiskos principus un socio-pragmātiskos faktorus, kuru izpratne palīdz attīstīt reklāmas uztveri.en_US
dc.description.abstractAdvertising is an important communicative tool of the science of economics and culture. In many ways, it depicts the customs of the society in which it functions, and sometimes even significantly influences them. The present work is a piece of research of sociolinguistic principles underlying English for advertising. It is based on a detailed analysis of linguistic instruments applied in advertising, particularly the rhetorical means. Furthermore, it provides a pragmatic approach to advertisements with case studies of the most successful English slogans, and the way how different cultures made an impact on their development. Thus, by studying English advertisements in non-native speaking countries, the author has revealed the sociolinguistic principles and sociopragmatic factors enhancing the perception of advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleSociolingvistiskie principi reklāmas jomā lietotai angļu valodaien_US
dc.title.alternativeSociolinguistic Principles Underlying English for Advertisingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record