Sociālo prasmju integrēta attīstība dzimtās valodas un svešvalodas mācību procesā
Author
Ivanova, Vera
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Štrauhmane, Gunta
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs ir veltīts sociālo prasmju integrētas attīstības jautājumam dzimtās valodas un svešvalodas mācību procesā.
Darba mērķis ir izpētīt integrācijas koncepciju, izstrādāt un īstenot sadarbības aktivitātes, kas veicina sociālo prasmju integrētu attīstību dzimtās valodas un svešvalodas mācību procesā.
Pētījums tika veikts pielietojot tādas pētījuma metodes kā : dzimtās valodas un svešvalodas mācību programmu un standartu salīdzinošā analīze ; gadījumu izpēte ; aptaujas.
Pētījuma rezultāti ir pierādījuši, ka sociālo prasmju integrēta attīstība dzimtās valodas un svešvalodas mācību procesā ir efektīga izglītības procesa veseluma daļa, kas veicina gan skolēnu valodas, komunikatīvo un sociokulturalo prasmju attīstību, gan nodrošina viņiem turpmākai personīgai un sabiedriskai dzīvei nepieciešamas prasmes. The Diploma Paper is devoted to the problem of social skills integrated development in the native language and English as a Foreign Language studies.
The purpose of the paper is to examine the concept of integration, to determine and pilot the collaborative activities providing social skills integrated development in L1 and EFL.
The reseach was conducted applying comparative analysis of the Standards and Programmes; case study; survey.
The results indicate that the development of social skills via integrated teaching of L1 and EFL is efficient as it being a part of a holistic process of education both promotes the development of students’ linguistic, communicative and socio-cultural competences and ensures the acquisition of the skills necessary for successful personal and public life.