Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorŽuravļova, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:47Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:47Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6317en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26294
dc.description.abstractŠajā diplomdarbā tiek izpētīta svešvalodas apguves radītā trauksme. Šajā pētījumā autore ir izvirzījusi šādu hipotēzi: pastāv atšķirības svešvalodas apguves radītajā trauksmes līmenī starp skolēniem ar augstiem un zemiem skolotāju novērtēšanas rezultātiem. Lai īstenotu pētījumu, šī diplomdarba autore ir izvēlējusies analītisko metodi ar šādu darba norisi: vispirms autore izpētīja dažādus teorētiskos avotus lai iegūtu informāciju par svešvalodas apguves radītās trauksmes teorijām un tās ietekmi uz dažādiem valodas apguves aspektiem; pēc tam autore analizēja rezultātus iegūtos no 33-punktu skalas par svešvalodas apguves radīto trauksmi (FLCAS); pēc tam tika analizēti rezultāti iegūtie no anketām, kas tika sastādīti skolēniem un skolotājiem. Izanalizējot dažādus literatūras avotus, ka arī anketas, autore prezentēja vispārīgus secinājumus ar rezultātiem dabūtiem pētījumā laikā. Pētījuma rezultāti pierādīja hipotēzi, ka pastāv atšķirības svešvalodas apguves radītajā trauksmes līmenī starp skolēniem ar augstiem un zemiem skolotāju novērtēšanas rezultātiem. Skolēniem ar augstiem novērtēšanas rezultātiem ir augstāks svešvalodas apguves radītās trauksmes līmenis. Skolēniem ar zemiem novērtēšanas rezultātiem svešvalodas apguves radītās trauksmes līmenis ir zemāks.en_US
dc.description.abstractThe present diploma paper investigates the subject of foreign language anxiety. In the present research the author has put forward the following hypothesis: there is a difference in the foreign language anxiety levels between students with high and low assessment results given by teachers. To carry out the research the author of the present paper has chosen the analytical method with the following work process: first to investigate and analyze certain theoretical sources in order to collect information on theories about foreign language anxiety and its impact on different aspects of language learning; then to analyze the data gained from the 33-item Foreign Language Anxiety Scale (FLCAS) proposed by Horowitz, then to analyze the data gained from questionnaires designed both for the students and the teachers. Having analyzed the theoretical resources, as well as the questionnaires, the author has presented an overall conclusion indicating findings, results and gains acquired in the process of investigation of the topic. The analysis of the results proved the hypothesis that there is a difference in foreign language anxiety levels between students’ who are given high and low assessment results, i.e. marks by teachers. The students with high assessment results in English have higher level of the foreign language anxiety. The students with low assessment results have lower level of the foreign language anxiety.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu svešvalodas trauksmes ietekme uz angļu valodas pārbaudes rezultātiemen_US
dc.title.alternativeThe Impact of Students' Foreign Language Anxiety on their Assessment Results in Englishen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record