Show simple item record

dc.contributor.advisorKramiņa, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorSolončuka, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:16Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:16Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12647en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27622
dc.description.abstractAizstāvēšanai iesniegtais bakalaura darbs ir autores mēģinājums izveidot individuālu angļu valodas mācīšanās programmu konkrētam skolēnam. Pētījums ir veltīts angļu valodas mācīšanas metodēm, kas palīdz attīstīt angļu valodas prasmes, kas nepieciešamas valsts eksāmena nokārtošanai angļu valodā. Tēma ir aktuāla, jo vairākumam skolēnu nav atbilstošas iespējas, lai laikus sagatavotos eksāmenam vidusskolā. Bakalaura darba uzdevums ir izveidot mācību programmu skolēnam, kurš studē angļu valodu, lai uzlabotu savas valodas prasmes līdz tādam līmenim, kas ir nepieciešams valsts valodas eksāmena sekmīgai nolikšanai. Lai varētu izstrādāt visefektīvāko programmu, darba autore atlasīja vislabākos stundu plānojumus un mācību programmas. Tika analizētas vairāku skolēnu pamatzināšanas, motivācija un individuālais mācīšanās stils. Praktiskā daļa veltīta mācību programmu un anketu analīzei. Darba teorētiskās daļas pamatā ir individuālās mācīšanās, mācību programmas izveides, mācīšanās metožu un ‘daudzpusējo spēju’ (Multiple Intelligences) teorijas materiālu izpēte. Bakalaura darba mērķis – noskaidrot individuālās mācību programmas būtību un izveidot efektīvu programmu skolēnam – ir sasniegts, un hipotēze, ka katram cilvēkam ir tiesības, lai pret viņu izturētos kā pret personību, un tādēļ viņam ir tiesības uz individuālu mācību programmu, ir pamatota.en_US
dc.description.abstractThe present paper is an attempt to design a personal language study programme for a particular learner. This paper discusses the development of language skills needed for passing the National Exam. The theme is topical because the majority of students do not have opportunities to prepare and to practice for the exam during their secondary school years. The purpose of this research is to create a study programme for a learner who is studying English in order to raise his or her language competence to a level that would enable the learner to pass the National Exam. In order to design the most effective programme for the individual, the most appropriate lesson plans and syllabi were selected. The background knowledge, motivation, and personal learning style of several students have been analysed. An analysis of the questionnaire and a study programme are presented in the practical section of the paper. The theoretical background is presented based on research of the relevant literature on one-to-one teaching, syllabus design, learning style and the theory of Multiple Intelligences. The goal of the paper ‘to find out what a personal study programme is and create an effective programme for an individual’ has been achieved. The hypothesis that ‘every individual has deserved the right to be treated as a personality and therefore has the right to a personally designed programme’ has been justified.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titlePersonīgās valodas studiju programmas izveideen_US
dc.title.alternativeDesigning an Personal Language Study Programmmeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record