Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Irinaen_US
dc.contributor.authorBondare, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:25Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23072en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27668
dc.description.abstractBeidzot vidusskolu, skolēni kārto angļu valodas eksāmenu un rakstīšana ir viena daļa no tā. Ir svarīgi, lai skolēni mācās un tiek mācīti kā pareizi jāraksta. Pētījuma mērķis ir noskaidrot skolēnu problēmas, ar kurām viņi saskarās rakstot esejas un noteikt veidus kā novērst tās. Pētījuma hipotēze ir sekojoša: skolēni bieži piedzīvo grūtības ar ideju loģisku attīstību, esejas uzbūvi, kā arī ar gramatiku. Pētījuma metodes ir pieejamās teorijas analīze par rakstīšanas prasmju mācīšanu un mācīšanos un situācijas izpēte. Aptauju un eseju analīze paradīja, ka skolēniem nepatīk rakstīt esejas, viņiem ir grūti izvirzīt argumentus; daudziem skolēniem bija problēmas ar esejas struktūru, gramatiku un ortogrāfiju. Atslēgvārdi - rakstīšana, rakstīšanas mācīšana, rakstīšanas mācīšanās, eseju rakstīšana, novērtēšana.en_US
dc.description.abstractAt the end of secondary school students pass the English language examination and writing is one part of it. It is important to learn and teach pupils how to write correctly. The goal of the research is to examine the problems pupils have to deal with writing essays and determining the ways of eliminating them. The hypothesis of the paper is as follows: Pupils most often experience difficulties with logical development of ideas, essay structure as well as grammar. The methods of the research are the analysis of the available theory on writing skills teaching and learning and case study. The analysis of the questionnaires and essays showed that the pupils do not enjoy writing essays, have difficulties in bringing forward arguments; the majority of pupils have problems with essay structure, grammar and orthography. Key words - writing, teaching writing, learning writing, essay writing, evaluation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleRakstīšanas prasmju attīstīšana vidusskolāen_US
dc.title.alternativeWriting Skills Development at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record