Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorMatveja, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:25Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23533en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27669
dc.description.abstractMaģistra darba „Interneta mediju ietekme uz sabiedrisko domu par mežu nozari Latvijā un Igaunijā” nolūks ir aprakstīt, vai interneta mediji ir ietekmējuši sabiedrības viedokli par mežu nozari Latvijā un Igaunijā. Jaunas tehnoloģijas, mediji un internets atstāj iespaidu uz sabiedrību. Īpaši ar interneta plašajām iespējām mūsdienās, kad tas ir pieejams nepārtaukti un jaunākās ziņas ir iespējams uzzināt uzreiz, cilvēki paļaujas uz informāciju, ko tie izlasa interneta medijos. Tā kā meža nozare ir viena no tautsaimniecības balsiem gan Latvijā, gan Igaunijā un šī nozare ir demonstrējusi lielu nozīmi ekonomikas attīstībā, ir svarīgi noteikt kādu priekšstatu interneta mediji rada par šo nozari. Šī darba mērķis ir noteikt vai interneta mediji rada negatīvu priekšstatu par meža nozari Latvijā un Igaunijā, analizējot interneta mediju saturu un tādējādi noteikt kādas ziņas par mežu nozari ir pieejamas lasītājiem. Atslēgvārdi: mediji, internets, meža nozareen_US
dc.description.abstractThe master thesis “The influence of internet media on public opinion about the forest industry in Latvia and Estonia” aims to describe the ways internet media influences the public perception of the forest industry in Latvia and Estonia. New technology, media and the Internet have an impact on society. Especially with the wide possibilities of the internet in recent times, people rely on the information they read in online media. Because the forest industry is one of the economic pillar’s in Latvia and Estonia, and the industries have demonstrated great importance to economic development, it is important to determine how internet media represents this industry. The paper aims to explore whether or not internet media creates negative perception about the forest industry in Latvia and Estonia, and to determine what messages are hidden throughout internet news articles. Keywords: media, internet, forest industryen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBaltijas jūras reģiona studijasen_US
dc.titleInterneta mediju ietekme uz sabiedrisko domu par mežu nozari Latvijā un Igaunijāen_US
dc.title.alternativeThe Influence of Internet Media on Public Opinion about the Forest Industry in Latvia and Estoniaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record