Klausīšanās vingrinājumu izpēte angļu valodas mācību grāmatās vidusskolām
Автор
Afanasjeva, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Ozola, Inese
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šis bakalaura darbs ir veltīts klausīšanās vingrinājumu izpētei angļu valodas mācību grāmatās vidusskolām, lai izpētītu atšķirības un īpatnības Latvijā pieejamo klausīšanās vingrinājumu vidū. Darba teorētiskā daļa sniedz pārskatu pār klausīšanos kā prasmi, kā arī klausīšanās vingrinājumu izpētes lomu.
Bakalaura darba praktiskā daļa sastāv no divām daļām. Pirmā daļa pēta un analizē klausīšanās vingrinājumus divās studentu mācību grāmatās. Klausīšanās vingrinājumi angļu valodas mācību grāmatās vidusskolām “Opportunities” un “Matrix” tika izpētīti vadoties pēc īpaši rūpīgi atlasītiem kritērijiem. Praktiskā pētījuma otrā daļa tika veikta Jelgavas Valsts Ģimnāzijas un Jelgavas Amatu Skolas 12. klašu vidū. Tika veikta skolēnu aptauja ar anketu palīdzību, lai uzzinātu skolēnu viedokli par klausīšanās vingrinājumiem angļu valodas mācību grāmatām vidusskolām.
Secinājumi balstās uz teorētisko daļu, klausīšanās vingrinājumu un anketu analīzi. The present paper is devoted to the evaluation of the listening activities in secondary English course books in order to explore the differences and peculiarities of the listening activities available in Latvia. The theoretical part presents the description of listening skills and the role of evaluating listening activities.
The practical part of the Bachelor Paper consists of two parts. The first part focuses on the evaluation and analysis of the listening activities in two secondary English course books. The listening activities from two books “Opportunities” and “Matrix” have been evaluated according to carefully selected criteria. The second part of the practical research was carried out at Jelgava State Gymnasium and Jelgava Amatu Skola among Form 12 students. The specially designed questionnaires were administered in order to find out students’ opinion regarding the listening activities in the secondary English course books. The conclusions drawn are based on the theory and analysis of the listening activities and the questionnaires.