Show simple item record

dc.contributor.advisorKarpinska, Lauraen_US
dc.contributor.authorHasanova, Nargisaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:29Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29005en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27699
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīti tādi svarīgi ar leksikogrāfiju saistīti jautājumi, kā vārdnīcu lietošana, vārdnīcu lietotāju prasmes un lietotāju vajadzības. Darba procesā tika izanalizētas trīs populāras elektroniskas vārdnīcas un tika noskaidrots, cik veiksmīgi studenti lieto šīs vārdnīcas. Pētījuma mērķis bija noteikt problēmas, ar kurām augstākā līmeņa angļu valodas studenti saskaras, izmantojot elektroniskas vienvalodu vārdnīcas, ka arī noskaidrot iespējamos kļūdu cēloņus vārdnīcu izmantošanas procesā. Pētījuma rezultāti parāda, ka augstākā līmeņa angļu valodas studenti pieļauj kļūdas vārdnīcu izmantošanā, jo viņiem bieži trūkst vārdnīcu lietotāju prasmes. Turpmākie pētījumi ir jāveic, lai konkrētāk izpētītu lietotāju prasmes vārdnīcu izmantošanā, kā arī izpētītu vārdnīcu prasmju apguves efektivitāti mācību procesā. Atslēgas vārdi: vārdnīcu izmantošana, vārdnīcas izmantošanas prasmes, elektroniskās vienvalodu vārdnīcas, vārdnīcu izmantošanas kļūdas.en_US
dc.description.abstractThe paper investigates such important lexicography-related matters as dictionary use, users’ skills and their needs. Also it presents the analysis of three widely known electronic monolingual dictionaries and reveals how effectively the advanced English students consult these dictionaries. The purpose of this study was to observe the problems students face when using the dictionaries and find out the possible reasons for dictionary-use errors. The results reveal that often advanced level English learners make mistakes when using dictionaries due to insufficient dictionary using skills. Further research on dictionary users’ skills and dictionary use training in language learning process should be carried out. Key Words: dictionary use, dictionary users’ skills, electronic monolingual dictionaries, dictionary-use errors.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleVārdnīcu izmantošana un lietotāju prasmesen_US
dc.title.alternativeDictionary Use and Users' Skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record