Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorMeistere, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:29Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29167en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27700
dc.description.abstractBakalaura darbs veltīts angļu valodas krājuma apguves specifikai pamatskolā. Autore pētījusi galvenās angļu valodas mācīšanās stratēģijas pamatskolas septītajā klasē, uzsverot lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās nozīmi angļu leksikas apguvē, kā arī izmērījusi skolēnu angļu valodas vārdu krājuma līmeni. Pētījuma mērķi ir analizēt septīto klašu skolēnu vārdu krājuma apjomu, daudzveidību un kvalitāti gan tā mutiskajā, gan rakstiskajā lietojumā.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s work deals with the specifics of acquisition of English vocabulary in basic school. The author has investigated the main English vocabulary learning strategies of the seventh graders in connection with other skills (reading, writing and listening), as well as measured the level of the students’ English word stock. The objectives of the study were to analyze the volume, variety and quality of the vocabulary the Latvian students have acquired during four years of learning English, both in oral and written form.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valodas leksikas mācīšanās stratēģijas pamatskolāen_US
dc.title.alternativeEnglish Vocabulary Learning Strategies in Basic Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record