Angļu valodas mācību grāmatu komplektu "Skolotāja grāmatas" potenciāls
Author
Sirmā, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Mozere, Rasma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek analizēts angļu valodas mācību grāmatu komplektu „Skolotāju grāmatas” potenciāls. Darba uzdevums ir analizēt teorētisko literatūru par mācīšanu un tās nozīmi svešvalodas apguvē, iztirzāt skolotāja un skolēna lomu mācīšanas procesā, kā arī aprakstīt svešvalodu mācīšanas metodes, modeļus un pieejas. Bakalaura darba mērķi ir analizēt „Skolotāju grāmatā” piedāvātos papildu uzdevumus, kā arī alternatīvus ieteikumus un to potenciālu, tādējādi padarot mācīšanas procesu skolēnam patīkamāku un efektīvāku, kā arī izveidot aptauju skolotājiem. Bakalaura darba teorētiskās daļas pirmajā nodaļā ir aplūkota mācīšana un tās nozīme svešvalodas apguvē. Darba autore iztirzā mācīšanas jēdzienu, tās nozīmi, skolotāja un skolēna lomu klasē un apraksta valodas mācīšanas metodoloģiju. Otrā nodaļa sastāv no darba praktiskās daļas, kurā analizēta aptauja, kas tika veikta dažādu Latvijas rajonu skolotāju vidū. Bakalaura darba autors apkopo iegūtos rezultātus un veic atbilstošus secinājumus. The present bachelor thesis analyses the potential of the Teacher’s Book of the English course book sets. The goals of the paper are to analyse the theoretical literature relevant to teaching and its importance in mastering a foreign language, to discuss the teacher’s and the student’s role in the process of teaching and learning as well as to describe methods, models and approaches of foreign language teaching. The objectives of the thesis are to analyse the additional practices and alternative suggestions provided in the “Teacher’s Book” and their potential in making the teaching process more engaging and effective for the students as well as to design and administer a questionnaire for the teachers. The first chapter of the theoretical part of the thesis deals with teaching and its importance in the foreign language acquisition. The author of the thesis discusses the concept and importance of teaching, the role of the teacher and learner in the classroom.