Show simple item record

dc.contributor.advisorHaijima, Agneseen_US
dc.contributor.authorBērziņš, Krišsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34775en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27737
dc.description.abstractBakalaura darbs „Videospēles japāņu sabiedrībā un to ietekme uz rietumu izklaides industriju” ir veltīts apskatam par videospēļu nozīmi Japānā un kā tās tiek uztvertas rietumu pasaulē. Videospēļu popularitāte pēdējo 15 gadu laikā ir strauji paaugstinājusies. Tā vairs nav tikai kādas noteiktas sociālas grupas brīvā laika pavadīšanas veids. Visu vecumu un dzimumu cilvēkiem šī nodarbe kļūst aizvien pieņemamāka un stereotipi tiek lēnām lauzti. Arī Latvijā parādās aizvien jauni specializēti veikali videospēlēm un visam, kas saistīts ar tām. Šī darba mērķis ir izpētīt cik lielā mērā japāņu videospēles ir ietekmējušas rietumus, pievēršot uzmanību gan mājas konsolēm, gan spēļu arkāžu zālēm un sociālajai interakcijai starp spēlētājiem. Kā arī salīdzināt japāņu un rietumu spēlētāju uztveri par to, kas ir laba videospēle, un to kādas darbības ir aizraujošas cilvēkiem, kas ir nākuši no dažādām kultūrām.en_US
dc.description.abstractBachelor’s paper „Video Games in Japanese Society and Their Influence on Western Entertainment Industry” is about the significance of video games in Japan and the way they are treated in the Wetern world. The popularity of video games in the last couple of years have gone up. It’s not just a way to pass time for a single social group. People of all ages and sexes start to accept this activity and the stereotypes are being broken. Even in Latvia new stores are being opened dedicated to video games and everything that can be sold with them. The goal of this paper is to research how much Japanese video games have influenced the West. Looking at home video game consoles, video game arcades and social interaction between players. Comparing Japanese and Western players about their habits in playing games.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectĀzijas studijasen_US
dc.titleVideospēles japāņu sabiedrībā un to ietekmes uz Rietumu izklaides industriju.en_US
dc.title.alternativeVideo Games in Japanese Society and Their Influence on Western Entertainment Industry.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record